Forkjølelse og gulping

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Prøver her og..

Er det normalt at en baby gulper mer enn normalt når han er forkjøla??

Vi var på legevakt og på sykehuset i går så er nok bare en vanelig forkjølese.
De lurte på å legge han inn men de gjorde en vurdering på at det kanskje bare kunne gjøre det vondt værre for hele avedlinga var nettopp full av det teite rs viruset .

Men nå i natt syntes jeg han er litt ekkel/skummel så hvis han er like tett og fæl i morgen så får jeg se [8|]

ORIGINAL: kricam

De lurte på å legge han inn men de gjorde en vurdering på at det kanskje bare kunne gjøre det vondt værre for hele avedlinga var nettopp full av det teite rs viruset .

Men nå i natt syntes jeg han er litt ekkel/skummel så hvis han er like tett og fæl i morgen så får jeg se [8|]

Jenta mi bla sendt i luft ambulansa med rs virus da hun var 8 dager gammel...Og det var som en forkjølelse...Ble bare tettere og tettere...Var ingen feber her da...Kan være feber og...
Og hun begynte og spy opp slim liksom....Og hosta forferdelig...

Uff, masse god bedring til din lille prins Kricam!

Sikkert litt ekstra hysterisk -
i følge sambo så er jeg hvertfall det.Dritten der, uff blei så sinna han sover og sover og våkner ikke før jeg omtrent hopper på han.
Og jeg er trøøøt og sliten etter å tusla rundt med baby på armen i 2 netter nå. Så kommer han å sier "det er sikkert ikke farlig"
Sikkert ikke er ikke bra nok for meg nå skjønner dere hehe. Og det er ikke han som må sprette om ørten hundre ganger for å løfte opp en litenkar som ikke får til å puste ordentlig... [:'(]

Prøvde å ringe lege bare for å høre om det var normalt. Blir lissom bare værre og værre.
Forkjølese blir jo ofte litt værre før det blir bedre men...
(komunen har nå bytta lege på meg fordi den andre plutselig hadde for mange, så ingen vil jo hjelpe!
Da blir en litt sliten meg helt fra meg.. Uff håpe det hjelper seg snart..

Kan en vanelig forkjølese plutselig utvikle seg til rs virus egentlig??
Det nye etter vi var på sykehuset er at han nå hoster lille menneske får de hoste kulene*grusomt å både se og høre*
Kan hoste til han brekker seg.
Også det at han gulper masse.
Ellers så er han litt tettere men det er bare perioder. Han er veldig opp og ned i den surklinga..

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

ORIGINAL: kricam

Jenta mi bla sendt i luft ambulansa med rs virus da hun var 8 dager gammel...Og det var som en forkjølelse...Ble bare tettere og tettere...Var ingen feber her da...Kan være feber og...
Og hun begynte og spy opp slim liksom....Og hosta forferdelig...

Uff så skummelt! Hadde dere vær og sjekke på forhånd om det bare var vanelig forkjølese?
Tenker på om vanelig forkjølese plutselig kan utvikle seg til rs viruset?

ORIGINAL: Juhuuuuu!!!

Uff, masse god bedring til din lille prins Kricam!

Takk Takk [:)]

ORIGINAL: siven79

Ja, vil tro de gulper mer av mye slim.
Snuppa mi på halvannet kastet opp pga mye slim så antar det gjelder for småttiser og..
Så lenge det ikke er høy feber eller veldig rask pust så hadde jeg ikke stresset veldig av den grunn.

(Men jeg er nok rolig på akurat gulping for har hatt ett reflux-barn)

Du må gjøre det du føler er riktig, for ikke lett å bestemme noe for ett nurk man ikke ser [;)]

Det høres forsåvidt ganske så logiskt ut det..
Uff alt en ska bekymre seg over nånaltså [8D]

Ta en sjekk for mye enn en for lite! Storesøster her fikk bronkiolitt/rs-virus da hun var fem-seks uker. Ingen fare, når man bare kommer seg til sykehus og får hjelp.. Husker det var fantastisk godt å få komme på sykehuset med henne.
Surkling i brystet er ikke bra! Du kan også følge litt med på om han puster raskere enn vanlig og har inndragninger i brystet... Håper han blir bedre snart!!

Back
Topp