Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kricam
Vi var på legevakt og på sykehuset i går så er nok bare en vanelig forkjølese.
De lurte på å legge han inn men de gjorde en vurdering på at det kanskje bare kunne gjøre det vondt værre for hele avedlinga var nettopp full av det teite rs viruset .
Men nå i natt syntes jeg han er litt ekkel/skummel så hvis han er like tett og fæl i morgen så får jeg se [8|]
ORIGINAL: Hope4 med ny spire
ORIGINAL: kricam
Vi var på legevakt og på sykehuset i går så er nok bare en vanelig forkjølese.
De lurte på å legge han inn men de gjorde en vurdering på at det kanskje bare kunne gjøre det vondt værre for hele avedlinga var nettopp full av det teite rs viruset .
Men nå i natt syntes jeg han er litt ekkel/skummel så hvis han er like tett og fæl i morgen så får jeg se [8|]
Jenta mi bla sendt i luft ambulansa med rs virus da hun var 8 dager gammel...Og det var som en forkjølelse...Ble bare tettere og tettere...Var ingen feber her da...Kan være feber og...
Og hun begynte og spy opp slim liksom....Og hosta forferdelig...
ORIGINAL: siven79
Ja, vil tro de gulper mer av mye slim.
Snuppa mi på halvannet kastet opp pga mye slim så antar det gjelder for småttiser og..
Så lenge det ikke er høy feber eller veldig rask pust så hadde jeg ikke stresset veldig av den grunn.
(Men jeg er nok rolig på akurat gulping for har hatt ett reflux-barn)
Du må gjøre det du føler er riktig, for ikke lett å bestemme noe for ett nurk man ikke ser [;)]