"Forkjølelse"dritt..!

Sukkertøy

Glad i forumet
I forrige svangerskap , for 9 år siden ble jeg kronisk tett i nesa og begynte på nesespray.. klarte å slutte med det først etter at barnet var 2 år.. nå som jeg er gravid igjen er jeg konstant ubehagelig tett igjen.. jeg tør ikke bruke spray, menthol stick hjelper der og da men jeg kan jo ikke gå rundt å sniffe på den hele dagen.. og saltvann hjelper ikke.. noen med noen gode tips?? :)

Man kan få nesespray på resept. Det hjelper litt :) Samtidig kan den tas hver dag, for den ødelegger ikke slimhinnene i nesen.

Så man blir ikke avhengig? For det er det strørste problemet :p
Jeg var avhengig selv i noen år. Så gikk jeg til legen med problemet. Fikk nesesprayen. Brukte den hver dag i kanskje 6 mnd. Nå bruker jeg den nesten ikke lenger. Så jeg er ikke avhengig lenger i hvert fall :)

Jeg var avhengig selv i noen år. Så gikk jeg til legen med problemet. Fikk nesesprayen. Brukte den hver dag i kanskje 6 mnd. Nå bruker jeg den nesten ikke lenger. Så jeg er ikke avhengig lenger i hvert fall :)

Åh det høres fantastisk ut! :D skal til legen den 16 så skal ta det opp da. Tusen takk :D

Åh det høres fantastisk ut! :D skal til legen den 16 så skal ta det opp da. Tusen takk :D
Håper du blir kvitt avhengigheten :) Er ikke noe godt å være avhengig av nesespray!

Det var nasacort jeg fikk på resept. Nå da jeg ble gravid måtte jeg bytte til en annen type, som heter lomudal. Den har jeg bare brukt to ganger, så vet ikke om den er like bra som nasacort da :/

Håper du blir kvitt avhengigheten :) Er ikke noe godt å være avhengig av nesespray!

Det var nasacort jeg fikk på resept. Nå da jeg ble gravid måtte jeg bytte til en annen type, som heter lomudal. Den har jeg bare brukt to ganger, så vet ikke om den er like bra som nasacort da :/

Må jo nesten bare prøve å se :) kan jo ikke bli stort værre mener jeg :p

Back
Topp