Forkjøla

Lisee

Elsker forumet
Dagen i går ble rimelig hektisk, ja.....
Den starta med at mannen hadde blitt skikkelig potte tett forkjøla, så jeg og Eskil reiste opp til Mormor og Bestefar slik at han skulle få sove. Mens vi var der kom forkjølelsen som kasta på Eskil også. Plutselig fikk han rennende nese og begynte å bli tett. Han ble værre utover dagen og rett etter han hadde sovna til kvelden tetna det helt, slik at han ikke klarte å puste med nesa. Stakkaren fikk jo helt panikk. Han skreik og skreik. Jeg prøvde morsmelk flere ganger, men det hjalp bare korte perioder av gangen. Saltvann klarte å åpne det til slutt. Hoff, stakkar lille gutten! Sovna ikke før klokka var 24.
I dag er han heldigvis åpen igjen og nå ligger han og sover igjen -helt utslitt etter gårsdagen....
Så det var min lørdagskveld...[8D]

Høres ut som sånn det var her sist søndag.[:(] Mandagen var ho ikke helt i form og sov mye, men fra tirsdagen var ho sitt vanlige jeg igjen.Bortsett fra at det er rene syndefloden som renner fra nesa.
Helt forferdelig når de er syke de små.
God bedring.

Er så fælt når de små er syke, Vegar hoster og har vært forkjøla i litt over en uke nå..

Masse god bedring til Eskil[:)]

Ja, jeg var på legevakten i natt, streptokokker har min lille. Hoster noe helt sykt o gsnørrer og peser stakkar. Feber og hele pakka. Og seff så er både jeg og pappan blitt like ille, feber og snørrete og æsj... og vi som skulle vært på babysvømming i dag, vi måtte bare se på....

Nå begynner jammen jeg også å kjenne litt baki nesa. Men jeg kan godt være litt sjuk så lenge Eskil blir frisk!!![:)] Skal på babysvømming i morgen, så håper vi er i form til da. Eskil har vært bedre i form i dag, men vi måtte dryppe nesa hans igjen nå før han skulle sove. Han sovna greit, så nå håper jeg han får sove av seg den dumme forkjølelsen (det sa alltid mamma til meg når jeg var liten[:D])
God bedring til alle dere andre også som ikke er helt i form. Hører det er bøtter og spann med forkjølelser ute og går nå[&:]

Back
Topp