Forkjøla

FrkH

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Noen som har noen gode tips til hva jeg kan ta eller spise? Mye jeg ikke kan ta nå som jeg er gravid men
har tatt litt Paracet.. klarer meg ikke uten nesespray.. :(

Paracet og nesespray er jo greit når man er gravid og syk :)
Jeg var også skikkelig forkjøla for et par uker siden og brukte litt paracet i den forbindelse samt når jeg har hatt hodepine, det gjør ingenting så lenge man tenker seg om før man tar det :) ellers kan du jo både spise og drikke det meste som hjelper når man er forkjøla.

Er også forkjøla og trenger en dæsj nestespray før jeg legger meg for natta. Og paracet er jo ufarlig i moderate mengder.

Jeg har tatt fribol fra apoteket og nesespray som er lov å ta, husker ikke navnet, men begynner på b. ☺ eneste jeg sleit med var å drikke varme drikker.. Kan ikke drikke så mye koffein, så maks to tekopper hver dag. Ønsker ikke å drikke så mye søtt, så saft og kakao er utelukket. Varmt vann er jo litt kjipt..

Jeg har tatt fribol fra apoteket og nesespray som er lov å ta, husker ikke navnet, men begynner på b. ☺ eneste jeg sleit med var å drikke varme drikker.. Kan ikke drikke så mye koffein, så maks to tekopper hver dag. Ønsker ikke å drikke så mye søtt, så saft og kakao er utelukket. Varmt vann er jo litt kjipt..
Mye mindre koffein i te enn i kaffe uansett. Men er mange gode fruktteer som det ikke er koffein i i det hele tatt:-) nypete for eksempel, fint for forkjølelsen også.

Tror mynte te er bra. Ellers spiste jeg honning og drakk kald melk når jeg var forkjølet som verst :)

Back
Topp