Forkjøla rett før termin

Man bør lese corona-info for fødende for sitt sykehus. Der jeg skal føde får man enerom. Jeg tenker uansett dra hjem.

står ikke noe på mitt sykehus ifht dette.. bare st man må føde på isolat

Glem ikke at rennende nese IKKE er et tegn på corona, vanligvis :) :D

5e6a58e684159f61963287a2

Jeg føda igår natt kl.00.10 :-)
Og jeg har allergi da. Selvfølgelig har jeg glemt medisinene. Men gjorde ikke noe. Skal hjem imårra håper jeg. Men jeg har lagt på barselen alene uten ektemannen min da. Kjedelig når man skulle ønske man kunne gjøre dette sammen. Men jenta er født så da er det ikke lenge til vi drar hjem. :-)

Hadde termin 2 mai. Men ble visst baby 21 April :-D

Sa i fra til legen på gyn i dag, da det ble bestemt at jeg må settes igang neste uke. Han sa bare at jeg fikk brev i posten om datoen. Så spent på hva de gjør! Får håpe det gir seg i løpet av uka! En fordel er jo at man få enerom da;)
Blir du satt igang pga at du er tett i nesa?

Jeg føda igår natt kl.00.10 :)
Og jeg har allergi da. Selvfølgelig har jeg glemt medisinene. Men gjorde ikke noe. Skal hjem imårra håper jeg. Men jeg har lagt på barselen alene uten ektemannen min da. Kjedelig når man skulle ønske man kunne gjøre dette sammen. Men jenta er født så da er det ikke lenge til vi drar hjem. :)

Gratulerer så mye! :Heartred

Blir du satt igang pga at du er tett i nesa?
Nei, blir satt igang pga alvorlig svangerskapskløe icp. Fikk snakke med jordmor der i dag for skulle visst bli satt igang i dag, bare ingen som hadde gitt meg beskjed:woot: Så fikk vente til mandag og da var beskjeden om at de tar covid prøve hvis jeg fortsatt har forkjølelses symptomer og blir isolert til de får svar.

Nei, blir satt igang pga alvorlig svangerskapskløe icp. Fikk snakke med jordmor der i dag for skulle visst bli satt igang i dag, bare ingen som hadde gitt meg beskjed:woot: Så fikk vente til mandag og da var beskjeden om at de tar covid prøve hvis jeg fortsatt har forkjølelses symptomer og blir isolert til de får svar.
Aha jeg skjønner! :p
Så spennende da! :) masse lykke til! Satser på du får føde uten noen isolering. Jeg er også kronisk tett som gravid, og sa det sist vektkontroll at jeg er sånn. Og jeg blir tettere på sykehus. Nå er det pollen i tillegg, så håper virkelig de ikke tror det er noe annet på meg heller.

Jeg føda igår natt kl.00.10 :)
Og jeg har allergi da. Selvfølgelig har jeg glemt medisinene. Men gjorde ikke noe. Skal hjem imårra håper jeg. Men jeg har lagt på barselen alene uten ektemannen min da. Kjedelig når man skulle ønske man kunne gjøre dette sammen. Men jenta er født så da er det ikke lenge til vi drar hjem. :)

Legg gjerne inn i fødetråden:)

Tenkt på det, men har fått Cetrizin nå pga svangerskapskløe og ikke blitt noe bedre av det! Men tett i nesa har jeg vært nesten hele svangerskapet, så det ser jeg ikke på som forkjølelse. Men den halsen er ny nå. Blir så tørr i nesa og da blir jeg sår nedover liksom

Sånn er jeg nå. Men ikke lett å vite om det er forskjølelse eller allergi :-) for det er jo nokså likt. Jeg tar allergitabletter, men det funker ikke på det området med nesa og halsen. Til og med tørrhoster jeg i tilegg. Men det gjør jeg hvert år på denne tiden. Blir for mye pollen i lufta. Så virker som kroppen får sjokk :-p

Back
Topp