Forkjøla og tette bihuler :/

Skikkelig typisk at man selv er slakt mens de ikke er det -.- Passet mye unger og har søsken og den der slår ikke feil haha! :p

Jaa, ikke sant.. Heldigvis er hun snill og søt å da, selvom hun bomba huset i dag, kom hun å la over meg pledda sine, ga meg bamser osv;).. Var hjemme fra bhg. I dag, selvom hun helt fint kunne ha vært der.. I morgen skal hun i bhg, å jeg skal bli frisk ;)..

Misforstå meg rett!! er også blitt syk, forkjølet og veldig tett/slimet i brystet og det hjalp på å leste at jeg ikke er den eneste :p
Har ikke feber og normalt ville jeg gått på jobb, men siden det nærmer seg fødsel fikk jeg sykemelding noen dager for å slappe av. Satse på det ikke utvikler seg til lungebetennelse eller bronkitt.
God bedring til alle :)

Misforstå meg rett!! er også blitt syk, forkjølet og veldig tett/slimet i brystet og det hjalp på å leste at jeg ikke er den eneste :p
Har ikke feber og normalt ville jeg gått på jobb, men siden det nærmer seg fødsel fikk jeg sykemelding noen dager for å slappe av. Satse på det ikke utvikler seg til lungebetennelse eller bronkitt.
God bedring til alle :)

God bedring! :)..
Er sykmeldt fra før jeg da, men hadde jeg fortsatt jobbet, hadde jeg uten tvil også blitt hjemme et par dager nå:p.. Føler meg såå mye dårligere nå som jeg er gravid, enn jeg vanligvis er ved forkjølelse..

God bedring! :)..
Er sykmeldt fra før jeg da, men hadde jeg fortsatt jobbet, hadde jeg uten tvil også blitt hjemme et par dager nå:p.. Føler meg såå mye dårligere nå som jeg er gravid, enn jeg vanligvis er ved forkjølelse..

Er fra før sykemeldt 50% pga hyperemesis,så kunne derfor ikke bruke egenmelding.
Nå når babyen er blitt så stor føles det jo som man bare har 30% lungekapasitet igjen, og da itillegg blir forkjøla.... Kan jo bare være få promiller igjen som gir oss luft :D

God bedring :)

Back
Topp