Forkjøla og fødsel?

Snile

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
Jeg har hørt at fødselen sjelden starter når du er sjuk, men at kroppen heller venter til forholdene er mer optimale. Og her våkna jeg i dag med skikkelig sår hals...æsj så sur jeg blir! Er så klar for å føde! Er det noen som har født til tross for forkjølelse???

jeg ble jo satt igang, men gikk fint for det. JM mente det bare hadde värt snakk om få dager uansett, og jeg er fortsatt ganske forkjöla.

jeg ble jo satt igang, men gikk fint for det. JM mente det bare hadde värt snakk om få dager uansett, og jeg er fortsatt ganske forkjöla.
Så bra at det gikk fint! Men jeg blir jo ikke satt igang før 4. Januar...lurte mer på om jeg bare måtte slutte å håpe at fødselen skal starte av seg sjøl, nå som jeg er forkjøla. ..

Håper det ikke stemmer på alle, jeg ble kronisk forkjøla og fikk beskjed om at det er på grunn av svangerskapet. Vært konstant syk i rundt 3 mnd nå og det vil nok ikke gå over før baby er ute :(

Akkurat blitt forkjøla selv :( tviler på hu kommer før jeg er frisk heldigvis..

Gikk fint ( fint å fint...) å føde med mongoforkjølelse. Ble satt igang da.

Håper det ikke stemmer på alle, jeg ble kronisk forkjøla og fikk beskjed om at det er på grunn av svangerskapet. Vært konstant syk i rundt 3 mnd nå og det vil nok ikke gå over før baby er ute :(
Var forkjøla i 8 uker før fødselen. Er nesten bra nå. Så ca samme tid som du har hatt det. Skikkelig slitsomt. Og vondt å hoste etter fødselen.

Forkjøla som f! Kom da jeg klarte å slappe av etter fødsel. Soooo fun! Følelsen av feber uten å ha det. Sår hals, hoste. Fryse, svette.. jippi!

Sniker fra november.. Våkna forkjøla samme dag fødselen startet begge gangene!;p tror jeg da ble så avslappet (slapp) at kroppen endelig satte igang. På overtid begge gangene. Klarte meg godt gjennom fødsel likevel ;)

Hahaha kanskje du må være gravid og forkjøla for alltid da?

Sniker fra november.. Våkna forkjøla samme dag fødselen startet begge gangene!;p tror jeg da ble så avslappet (slapp) at kroppen endelig satte igang. På overtid begge gangene. Klarte meg godt gjennom fødsel likevel ;)
Hurra! SÅ fint å høre:-) Skjønner at det med forkjølelse er en 100% sannhet likevel:-) Jeg har selvfølgelig ikke lyst til å være sjuk når jeg føder, men heller det enn å føde midt i jula:-)

Var forkjøla i 8 uker før fødselen. Er nesten bra nå. Så ca samme tid som du har hatt det. Skikkelig slitsomt. Og vondt å hoste etter fødselen.
Er veldig sliten, forkjølelsa er liksom kirsebæra på toppen her. Føler meg så plaget med alt mulig rart, jeg må jo få alt :p

Hahaha kanskje du må være gravid og forkjøla for alltid da?
Grøss og gru, dét hadde vært noe :p

Ja...håper med deg!
Tror stress er værre egentlig, så en del forskning på andre dyrearter og jeg tror nok at stress kan utsette fødsel for oss også. Man blir jo stressa av å være forkjøla, jeg blir iallefall det. Stresser med å få ting gjort og med å bli frisk :p

Tror stress er værre egentlig, så en del forskning på andre dyrearter og jeg tror nok at stress kan utsette fødsel for oss også. Man blir jo stressa av å være forkjøla, jeg blir iallefall det. Stresser med å få ting gjort og med å bli frisk :p
Ja det er sikkert sant!

Jeg ble forkjøla den dagen jeg gikk ut i permisjon :( er fortsatt pottetett, men har heldigvis ikke feber lengre. Hva gjør dere med nesespray? Saltvann fungerer ikke her :(

Back
Topp