Forkjøla/influensa

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg har blitt så syk, sånn er det med to små barnehagebarn:/ hoster så jeg har så vondt i magen ! Altså så vondt at det er utholdelig. Har tatt paracet å kjenner masse liv. Kjennes ut som han skal komme snart men det gjør han nok ikke :/ er uke 36 så best om han er litt lenger. Født to uker før med di to andre men tredje skal vel være en luring så blir sikkert lenge til. Når man har så å si vært greavid i 3 år så blir kroppen veldig sliten å det å bli syk nå passet vel i grunnen dårlig men er det noe jeg må passe ekstra på nå?

Pass på å få i deg nok veske :) og om du får feber må du være litt obs... Men ellers er d bare å slappe av å prøve bli frisk! Var selv syk i julen ... Hosta og var tett og slapp i kroppen.... Med 2 barn er d ikke lett å unngå, men sånn er det :confused:
God bedring!!

Uff, så kjedelig å bli syk!
Vil tro du har fått en kraftig forkjølelse. Hadde det vært influensa, så hadde du nok ikke vært istand til å skrive om det her. Og det er jo isåfall bra, for influensa i svangerskapet er ikke å spøke med, hverken for mor eller barn!
Du må passe på å drikke mye, og ta det med ro. Ikke puste inn så mye av den sprengkalde luften ute, og ta vare på deg selv! Blir du ikke bedre i løpet av de nærmeste dagene, eller dersom du blir verre, så ville jeg ringt legen.
God bedring!

Stakkars deg, føler virkelig m deg. Har også to fra før og har vært mye syk å det er virkelig ikke enkelt. Ene min er også bare et år og går ikke i barnehage så det har vært (og er) litt av en utfordring.
Masse god bedring til deg, håper du har mulighet til å hvile ut og pleie deg selv innimellom slagene

Drikk masse, slapp av og ta det med ro, og vær obs på feber da babyen reagerer mer på den enn deg. God bedring :)

Back
Topp