Forkjøla eller gravidsymptom?

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Kan forkjølelse være et gravidsymptom? Jeg er dette hver mnd. Det er tredje uka jeg våkner potte tett. Bare hatt bittelitt feber i begynnelsen og for et par dager siden. Blir ikke helt kvitt det - og det slår heller ikke ut i full blomst.

når man først blir forkjølet når man er gravid så sitter det i leenge , kroppen har ikke kapasitet til å kjempe mot forkjølelsen, all energi går til babyen ;)

Tett nese er et symptom :) jeg hadde tett nese heele forrige sv, fikk nesespray av legen :)

Var vel noen som skrev at immunforsvaret er dårligere når man er gravid. Høres ganske sant ut :p

Jeg har vært forkjøla i over 1 uke selv nå. Potte tett, og MÅ bruke nesespray på natta. Ellers får jeg ikke sove. Vet man ikke skal det men .. Nesespray av legen ALN89? Er det noe annet alternativ man kan bruke som gravid?

Et gravidsymptom ja :) Fikk det på slutten av svangerskapet sist, utrolig irriterende :meh:

Jeg har vært forkjøla i over 1 uke selv nå. Potte tett, og MÅ bruke nesespray på natta. Ellers får jeg ikke sove. Vet man ikke skal det men .. Nesespray av legen ALN89? Er det noe annet alternativ man kan bruke som gravid?

Jeg fikk Avamys sist, ser nå at den egentlig ikke er anbefalt :( kun hvis de forventede fordelene for mor er større enn risiko for barn :s

Jeg var konstant tett i nesa sist..

Jaja, takk for svar! Vi får vel leve med litt forkjølelse:)

Har vært innmari tett i nesa og de siste par dagene også i bihulene. Det kjennes heldigvis ut som det gir seg litt, ikke hatt mye god søvn på ei stund nå.

Back
Topp