Forkastelige Død baby "vitser" *link*

x1x~JuLiAnE~

Elsker forumet
Min samboer satt og surfet etter vitser på nettet når han kom over http://www.grovevitser.com/dodbaby/vitser02.php

På denne siden er det 5 sider med psykopatiske "vitser"..!

I tillegg til at vi ble sjokkerte over siden, ble vi sjokkerte over at bl.a. røde kors og barnas egen bokklubb har annonser på denne siden! Det er sånne "random" reklamer, så det er forskjellig for hver gang du klikker inn på siden.

Er det egentlig lov med sånne såkalte "vitser"?
Vi har gitt tips til vg og dagbladet og sendt mail til politiet. Oppfordrer ALLE til å gjøre det samme så kanskje det blir gjort noe med...!

[:'(]

ÆSJ[:'(]
syns du skal maile de som annonser og spørre om dem egentlig vet hva slags sider dem raklamerer hos

Fyyy F....
Det er jo helt sykt...
[:'(][:'(][:'(][:'(]

Må innrømme at når jeg klikka på linken så tenkte jeg at "shit, jeg og min humor kommer sikkert til å synes at noe av det er morsomt selv om det er stygt" Men FY FAEN!!! så kvalmt!!!!

Nei fy faen. Nå ble jeg kvalm!! hvem syke mennesker er det som kan skrive noe sånt???

ja, humoren min er syk, så jeg dro litt på smilebåndet av noen av de[&o]

Men de fleste var bare dumme og ekle, forkastelig at de kan skrive noe sånt!!!!

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Nå holder det [:@] hvem i alle dager legger ut sånne ting? At noen kan få seg til å gjøre det [:(][:(][:(]

Mail er sendt til VG

Å inni hel.... [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Jeg og har syk humor, men det der var faen meg ikke litt morsomt.
Skjønner ikke at noen kan *bare* smile litt[:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@]

Fy fader! At det går an å bli så syk i hodet!!! Jeg orket ikke å lese alle engang. [:'(][:(]

fy faen så ekkelt!!![:'(][:'(][:'(]

er nå en ting med de "død baby" vitsene, det blir bare dumt og kvalmt synst jeg.. men jeg reagerer egetlig mest på de "knulle en baby" vitsene.
Blir helt dårlig av det!

jeg har å sendt en mail til politiet...

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

åh fy faen!!!
nå ble jeg skikkelig kvalm og forbanna!!!

Noen som kan legge ut mailadressa til nettstedet så vi kan klage??

Til diverse mediaer og politiet ville også vært lurt! Jeg er med jeg altså!![:@][:'(][:(]

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

åh fy faen!!!
nå ble jeg skikkelig kvalm og forbanna!!!

Noen som kan legge ut mailadressa til nettstedet så vi kan klage??

Til diverse mediaer og politiet ville også vært lurt! Jeg er med jeg altså!![:@][:'(][:(]

http://www.grovevitser.com/

fy faen, langt ifra morsomt, må være noe alvorlig i veien med personen som har skrevet d[:@]

Back
Topp