FORHOLDSREGLER!!

Eirin85

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Hehe.. inspirert av de andre språktrådene som har vært de siste dagene, skriver jeg en om ordet/uttrykket "Å ta forholdsregler". Det heter forholdsregler, IKKE forhåndsregler![:@]

Man gjør altså noen vurderinger ut fra gitte FORHOLD, det har ingenting med å gjøre noe på forhånd.. Hehe..

Takk for meg[;)]

Jeg har alltid trodd det var forhåndsregler det her... For at man gjør det på forhånd [8D] Men okok... ForHOLD fra nå av. hehe... [8D][:D] 

ORIGINAL: Markmusa

Jeg har alltid trodd det var forhåndsregler det her... For at man gjør det på forhånd [8D] Men okok... ForHOLD fra nå av. hehe... [8D][:D] 

Flott! [:D]

Da lærte jeg noe nytt i dag. Takk skal du ha [:)]

hehe, trodde du skulle skrive om regler i forholdet... [8D][:D]

ORIGINAL: Mibah

hehe, trodde du skulle skrive om regler i forholdet... [8D][:D]

[:)]

Hæ?[8D]

Da lærte jeg også noe nytt i dag. Jeg har, som noen andre, trodd det het forhåndsregler fordi du tar de på forhånd. [8D]

Jeg tror de aller fleste jeg kjenner sier feil, dvs at de sier FORHÅNDSregler, og blir like overrasket når jeg sier at det faktisk heter FORHOLDSregler! [:D]

ORIGINAL: mortiljenteoggutt

Å..jeg så overskriften din før jeg gikk inn, så tenkte jeg; "hun skriver forhåndsregler feil"

Hihi, så morsomt [:D]

ORIGINAL: Markmusa

jeg å[X(][:o]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Har alltid sagt forhåndsregler...aldri hørt om noe annet..

har alltid sagt forholsregler, og har vel aldri hørt noen si noe annet heller. Ante ikke at folk sier forhåndsregler jeg.....

Tar forbehold jeg.........................[8D]

Seriøst, dette irriterer deg? [8|] I mitt hode både ser og høres forholdsregler feil ut. Aldri sett det skrevet sånn, aldri hørt det bli sagt...

Det som derimot er j*vla irriterende på dette forumet er at folk ikke klarer å skrive ord sammenhengende. Særlig nå som jeg legger merke til det, blir ting som "jule pynt" og "alene mor" utrolig irritabelt. [8D]

hehe, mulig det er riktig altså.

Men jeg sier forhåndsregler, og synes ikke det blir dumt. Er jo ikke sånn at det blir feil eller ikke gir mening sånn egentlig.

Regler for meg selv på forhånd. sånn ser jeg forklaringen[8D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Har alltid sagt forhåndsregler...aldri hørt om noe annet..

samme her [8D]

Back
Topp