Forholdet

• Trådstarter Trådstarter lilje12345
  • Opprettet Opprettet
L

lilje12345

Guest
Hvordan er deres forholde med samoeren når babyen kom til verden? Og hvordan var det før?

Vi var ganske trygg med hverandre og elsket hverandre mye og forholdet er bare blitt enda bedre etter vi fikk vår datter. Vi har hatt og har ganske godt forhold. Vi prater om det som plager oss så det ikke blir store problemer.

Vi hadde kun vært sammen i ca 5 mnd da jeg ble gravid med førstemann. Man kjenner jo ikke hverandre kjempe godt etter så kort tid, så jeg var veldig redd for at det skulle skjære seg. Men forholdet vårt ble bare sterkere etter at vi fikk sønnen vår :) Nå til sommeren har vi vært sammen i 5 år, har en nydelig sønn sammen, er forlovet, har nettopp kjøpt hus og venter ei lita jente med termin i februar, så ting har bare blitt bedre og bedre :)

Forholdet vårt er godt og stabilt. Forholdet er like godt, men annerledes etter barna kom. Fokuset er liksom en annen plass..

Vil si at det har hvert mange oppturer og nedturer etter at snuppa her kom, det kan selvsagt komme av mange ting men generelt har vi fått et mye bedre forhold :)

Etterhvert ble det bedre :) nå er nr 2 kommet.

Det var en innkjøringsfase med en del opp- og nedturer, men vi har nok kommet oss gjennom det verste nå og har det veldig bra. Det hadde vi før jeg ble gravid og, men det har også blitt litt annerledes. Spesielt for min del, babyen tar veldig mye fokus, og jeg må ta meg selv i nakken innimellom og huske på å være kjæreste og, ikke bare mamma.

Vil egentlig si det er likt som før :-) men så hadde jo jeg en sønn fra før når vi møttes, så barn var allerede i bildet

Vi hadde et utrolig godt og varmt forhold i 5,5 år før jeg ble gravid. Etter poden ble født, så ble han sur, grinete og slem, og forandret helt personlighet. Jeg var ødelagt både fysisk og psykisk, og forholdet var sekunder fra å ryke 10-15 ganger fram til poden var 6 mnd gammel. Etter det, så begynte ting å snu, og nå har vi vært tilbake til der vi var før jeg ble gravid siden september. Så det varte rundt et år før ting var tilbake til normalen.

Jeg hadde en sønn fra før som han har tatt på seg som sin egen så på den måten var vi jo foreldre fra dag 1 I forholdet.
Han minste er tre uker nå og vel vi har det fortsatt veldig fint til tross for søvn mangel.
Sex livet er til og med oppe og går igjen.
Får se hvordan det går videre.

Back
Topp