Forholdet ditt til far

Ikke eksisterende..

Hvordan er forholdet ditt til din pappa?
Fornøyd, eller kunne det vært bedre?

Det har vært særdeles traumatisk og tungt. Bedre nå som han er gammel, svak og sliten. Har roet seg litt. Han var absolutt ingen vanlig pappa, og jeg er egentlig ganske lei meg for at jeg måtte vokse opp med ham.

Syns det er helt ok. Føler selv det har blitt bedre etter jeg flyttet hjemmefra for snart 4 år siden.. :) er ikke supertette, men jeg føler det er helt fint som det er. Han er ikke personen jeg gråter på skulderen til, eller deler mine problemer med.. men vi kan snakke alvorlig, og vi kan vitse og le sammen :)

Jeg rett og slett elsker pappa. Og enda mer etter at jeg fikk barn. Vi har hatt ett ganske av og på forhold siden jeg var liten. Men mye fordi mamma og pappa er skilt og mamma flytter ofte. Nå bor jeg nærmest pappa. Han jobber desverre en del siden han driver eget firma og er vanskelig å møte. Men han tar altid tlf når jeg ringer uansett når på døgnet det er. Han var en fantastisk støtte når yngste ble operert, det var også hans kjæreste. De stiller opp når det trengs begge to. For meg er pappa viktigere enn mamma. Pappa gjør mye mer for å hjelpe og stille opp for meg. De kjørte i 3 timer for å besøke meg og yngste på sykehuset etter operasjonen. Hadde med litt penger til meg også så jeg fikk noe godt å spise. Mamma bor for langt unna til sånt. Men det har gjort forholdet mitt til pappa litt bedre. Dessuten trenger jeg ikke å ringe pappa for å høre hvor han bor i forhold til å komme på besøk( som med mamma).

Det er helt bra nettopp flyttet han inn i hybelen på gården.:)

Vi snakker ikke om noe særlig dypere enn været, men han hjelper alltid til med hva som helst og er verdens ivrigste morfar :)

Har ikke vist om min biologiske far før jeg var 15år... Møtt han et par ganger, men vi holder ikke kontakten.

Har vært litt turbulent, men er bra nå. Han bor langt unna da, og sliter med helsa så er desverre ikke så mye vi får sett hverandre. Et par ganger I året. Snakker på tlf ca 2-3 ganger I mnd. Skulle ønske det var tettere kontakt...

Back
Topp