Forholdet ditt til far

Vi har et veldig godt forhold :)

Det kunne ikke blurt bedre. Han er pappaen min men også en av mine beste venner

Dårlig. Han har alltid favorisert, og jeg var ikke så flink i fotball. Så han var aldri der for meg når jeg var liten.

Har veldig godt forhold til min far! Eneste er at jeg kanskje føler at han forventer veldig mye av meg. Litt gammeldags sånn sett! :p

Han var lite engasjert i barndommen, han var bare en mann i bakgrunnen, hadde aldri et godt forhold til han før, men etter jeg ble 17 og mer voksen har han vist mer interesse, og nå i en alder av 24 har vi et godt forhold og jeg er veldig takknemlig for han! Selv om han virkelig er en rar skrue :p

Veldig opp og ned. Kjempe glad i han,men han er fanatisk kristen. Alt han snakker om er Gud og frelse. Synger salmer og taler i tunger,sååååå det kan bli litt slitsom kan du si :P

Vi går igrunn ikke overens så vi snakker kun når vi må

Nja greit nok. Han er en person som stresser veldig og blir fort hissig av små filleting og forholdet er vel litt anspent mellom oss. Snakker med han når vi møtes men sjelden jeg ringer han med mindre jeg må.

Har, for meg, verdens beste pappa. Han er ikke den som skravler så veldig, så dype ting er vi aldri innom. Men han er alltid der for meg og mine, alltid snill :) Hjelper alltid til hvis han trengs. Og ikke minst er han en veldig god morfar.

Hadde et fint forhold, alltid vært pappajente. Han døde dessverre for noen år siden.

Dårlig. Han gifta seg med en annen dame da jeg var 5 år, hun aksepterte ikke meg og har ikke hatt så mye kontakt med han siden da. Har prøvd å ta opp igjen kontakten etter jeg ble gravid, men han virker ikke så interessert.

Jeg har et helt greit, overfladisk forhold til min far. Han er ikke det beste mennesket jeg vet om.

Utifra forutsetningene så er det bra. Forutsetningene kunne dog ha vært veldig annerledes, men man må bare gjøre det beste utav det.

Back
Topp