forholdet deres???

clueless2212

Forelsket i forumet
noen andre sitt parforhold som blir satt på prøve om dagen ??
føler det rakner helt her noen ganger
akkutratt som vi kommer fra hver vår planet.
han skjønner ingenting.
og han er kjempe dårlig til å hjelpe til
vi har hvert vårt barn fra før
og "sitt" barn tar han seg masse av og overrøser med kyss og klemmer , mens jeg må spørre om han gidder å skifte bleie på vårt felles barn, akkurat som han ikke bryr seg
og dt gjør meg såååååå sint.
idiot

godt å få det ut !!!

Her er det som pleier. Ikke noe krangling. Men jeg hadde ønsket at han kunne hjelpe mer til. Sa til  han i går at en natt i helgene er hans natt med melinda. Da sa han at da kunne jo jeg jobbe da så kunne han være hjemme. Så jeg sa det er rett fordelt da. Jeg har min jobb her hjemme hver uke. Han har hans jobb på jobben. Og d syntes jeg at vi kan dle på helgen. Tror han skjønte meg. Han har ikke tatt henne en eneste natt siden hun bl født

hvert opp og ned her ja, skulle ønske at hanhjalp til mer, feks gi mat mens jeg gjør noe annet.(gir flaske)
Har skjerpa seg, snakka med han om husvask og div, lovte og hjelpe til. så nå har vi det bedre enn på lenge.[:)]

det går bra her,men vi blir slitne av all skriking og det ja[:-]

Forholdet vårt er veldig bra, godt som aldri før [:D]

Etter forholdene så går det bra...[;)]

Men i og med at sambo driver eget firma (han er maler) så fikk han ikke tatt fri i forbindelse med fødsel. Heldigvis fødte jeg på fredag...

Nå er jeg på en måte alenemamma siden han jobber så masse. Det er beise-sesong av hus, så han kommer hjem i 20-tida hver kveld. Så vi får se hvor lenge jeg orker dette. Eller hvor lenge han orker dette...

Men når han først er hjemme er alt bare glamour og deilig med litt avlastning. I kveld fikk jeg sove i 2 timer mens han tok begge barna, er evig takknemlig for det. Tror han skjønner at jeg blir sliten av dette.

[:)][:)][:)]

Hos oss har vi det sååå mye bedre enn vi har hatt det siden begynnelsen av svangerskapet...[:)]
Mye av dette fordi vi klarer endelig å kommunisere...samboer har vært en engel...og vært kjempeflink med tanke på Oliver...men syns jo han kunne vært mer delaktig i husarbeidet...for skitne tallerkner vasker ikke seg selv...eller kommer seg ikke selv i oppvaskmaskinen...[8D] Men syns det er greit med den fordelingen med at jeg tar han om natten siden han skal så tidlig opp hver morgen...så får han sove lenge lørdags morgen...og jeg sover lenge på søndager[;)]
Og husarbeidet er ikke det verste for min del...blir så mye renere på min måte[;)]

Vi har det også veldig bra. Når han er hjemme da [;)] Ham jobber jo og er på skolen og så er han borte hver helg frem til juli. Men da blir det bedre. Så til da så er det bare å belage ser på å være alene. [:)]

Vi har det veldig bra, han er super ivrig etter å hjelpe til.. han syns nesten han ikke får gjort nok. nå har han operert da, så da er han litt handicapet[;)] jeg har tatt lillegutt på nettene, så har samboern tatt å stått opp med han på morgenen(så jeg har fått sove litt til).. men nå gjør jeg alt da!!! så gleder meg til han får tatt av fatle igjen[:D]

Back
Topp