forhold

justair

Gift med forumet
så jenter, hvordan er nå deres forhold til kjæreste/samboer?

Her er det veldi opp og ned... jeg kan irritere meg fort over ting(som f.eks han er treg eller gjør lite husarbeid) men går fort over... har jo og noen gode stunder... som i går da vi tok en kjapp en på bade :P hehe

Hehe =)
Vi har det stort sett veldig bra sammen, vi fungerer godt og deler oppgavene veldig naturlig mellom oss. Dermed blir det veldig lite bistring om at den ene gjør for lite eller for mye. Det beste med det er at han alltid rydder og vasker kjøkkenet og yttergangen, det hater jeg å gjøre.. Jeg tar badet og klesvasken, som han hater :p

Men jeg merker det godt på meg selv at veien er kortere til å klandre han for alt mulig rart han ikke har skyld i hvis jeg er mer sliten enn normalt..

Hehe! Slikt krydrer hverdagen

Det går litt opp og ned her også. Merker godt at vi har to barn nå og blir mer sliten. Mindre tid på å hente seg inn. Det som irriterer meg mest av alt er at jeg så og si alltid står opp først - helg eller ikke helg. Kunne tenkt meg litt mer omtanke på det området og tror humøret hadde bedret seg litt som kunne hjulpet på flere sider av forholdet - for å si det sånn

Vi har i utgangspunktet et veldig flott forhold, men det går selvfølgelig opp og ned her også. Det er ingen som irriterer meg mer enn han gjør!! Åå Gud altså! Min kjære er en sånn type person som du enten elsker el hater, og første gang vi traff hverandre hatet jeg han. Var ikke akkurat love at first sight :) Tok meg kanskje et år før det blei love. Nå har vi vært sammen i snart 6 år har verdens fineste datter sammen. Men av og til irriterer de tinga som irriterte meg i starten meg, og da kan det bli noen heftige diskusjoner gitt :)

Vi tok også en kjapp en for litt sida. Jeg skulle egentlig ta meg en lur oppe, men så sendte jeg han heller en meld " en kapp en?". 10 sek etter var han oppe og på plass ja. Hahaha

Vi tok også en kjapp en for litt sida. Jeg skulle egentlig ta meg en lur oppe, men så sendte jeg han heller en meld " en kapp en?". 10 sek etter var han oppe og på plass ja. Hahaha

ja de er ofte fort på plass når det gjelder en kjapp en ;) Men litt tregere når det gjelder andre ting, som f.eks husarbei... rart med det o.O

Vi har vært sammen i over 14år, så vi er som et gamelt ektepar:p på godt og vondt;)

Vi har vært sammen i over 14år, så vi er som et gamelt ektepar:p på godt og vondt;)
åh, ja det var lenge... eller egentli ikke-bare ift oss:P Vi har vært sammen 4 år og 5 mnd... er 24 og 29 år i år... hvor gamle er dere om jeg kan spørre om det?

Vi har vært sammen i ti år, gift i åtte... Det høres så lenge ut, men føles veldig kort =)

åh, ja det var lenge... eller egentli ikke-bare ift oss:P Vi har vært sammen 4 år og 5 mnd... er 24 og 29 år i år... hvor gamle er dere om jeg kan spørre om det?
Vi er ikke såååå gamle:rolleyes: blir 36 i år og gubben blir 39:eek:. Men egentlig så er vi bare et par og tyve...:p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi er ikke såååå gamle:rolleyes: blir 36 i år og gubben blir 39:eek:. Men egentlig så er vi bare et par og tyve...:p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Hihi - man er ikke eldre enn man føler seg :)

Back
Topp