Forhold under graviditeten

Takk for tilbakemeldinger:) graviditet er en tøff tid,men satser og håper på at Vi får det bedre,for det går jo veldig opp og ned og merker at det er en litt unntakstilstand både nå og etter fødsel også pga mye hormoner og er jo en stor «livsendring» man er igjennom(også psykisk)!Vet jo innerst inne etter vi giftet oss og tenker tilbake på alle årene som har vært at jeg vet vi egentlig ønsker å være sammen,på tross av endel motgang..gleder meg ihvertfall over alle «verdens beste pappa øyeblikk»med sønnen vi har nå!:)

Har du et familiesenter i nærheten? Jeg tror de tilbyr gratis veiledning for par, og ofte er det best å ta tak i ting så tidlig som mulig. [emoji173]️ vi har som sagt ingen problemer i samlivet nå, men har snakket om å ta en terapi-time likevel for å forebygge. Vi er jo førstegangsforeldre, så aner ikke hva vi går til her [emoji28]

Har du et familiesenter i nærheten? Jeg tror de tilbyr gratis veiledning for par, og ofte er det best å ta tak i ting så tidlig som mulig. [emoji173]️ vi har som sagt ingen problemer i samlivet nå, men har snakket om å ta en terapi-time likevel for å forebygge. Vi er jo førstegangsforeldre, så aner ikke hva vi går til her [emoji28]
Vi bor i Danmark nå,så litt usikker på hva de tilbyr i kommunen her som 2.gangs gravid(1.gangs får masse oppfølging med jm.osv også etter fødsel),så tenkte vi snakker med jordmor på neste kontroll hvor mannen er med:) tror absolutt det er veldig lurt..alt var ikke bare røde roser etter nr 1kom heller..så det er nok lurt:)bra dere tenker på det allerede nå for å forebygge problemer!

Hvordan er deres forhold til mannen/partner under graviditeten? Ved første svangerskap var vi som nyforelsket igjen, men denne gang vet jeg ikke engang om vi klarer holde sammen:/ håper de fleste har det bra:)

Så leit det ikke går så bra med dere, får virkelig håpe at det bare er forbipasserende og at dere klarer å holde sammen. :Heartred

Her er vi førstegangs og mannen er fantastisk! Vi har dessverre vært igjennom mye tøft det siste halve året og vel så det, som kanskje er en medvirkende årsak til at vi er enda tettere sammen. Kunne aldri ha kommet meg igjennom dagene uten han...

Back
Topp