Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er egentlig usikker på hva som har gått galt..føles som alt:/ vi ville begge ha barn nr 2,men det er bare helt annerledes nå(han kjenner så vidt på magen osv denne gangen)..han jobber mye,er sliten og med meg som har bekkenløsning hjelper det ikke så mye..men problemet er nå at vi nesten ikke kan snakke sammen uten å krangle/skrike til hverandre og det er jo ikke bra! Så har kommet til et punkt hvor jeg ikke vet hva som er best og om «jeg orker mer» av dette forholdet(prøver holde sammen for sønnens del )Så trist å høre. Er det stresset som kommer mellom dere?
Her er dette vår første, og vi klarer oss veldig bra så langt. Vi snakket om det forrige uke, og da sa han at han føler relasjonen vår har blitt enda dypere nå, liksom tatt oss til et nytt nivå.
Så bra han hjelper mye,er sånn det skal være!var noe annet sist da vi hadde masse tid til hverandre..nå sees vi kanskje 2timer.om dagen.pga jobb og alt ekstra tid blir selvfølgelig brukt på sønnen..så hvis vi får barnevakt noen dager snart,så kanskje jeg må «tvinge oss» til å gjøre noe bare oss,siden det har vi ikke gjort siden før vi fikk barn..(men frister lite) har tenkt på det om vi må snakke med noen,men vet bare ikke om det vil hjelpe..Vi har det veldig bra, han er så fantastisk som har steppa skikkelig opp nå når jeg har vært så dårlig, så motivasjonen for å gjøre noe da jeg har gode dager er til stede, og det hjelper nok en del på at det ikke rakner litt i sømma.
Men som du sier, det er vår første, vi har ingen andre enn hverandre som krever oppmerksomhet. Håper for dere at dere finner ut av det og holder ut. Dere kunne ikke dratt nytte av å gå å prate med noen da?
Bedre å ha prøvd alt tenker jeg da. Tror det er mange som ikke tror det hjelper, men man må jo ville at forholdet skal ordne seg også daSå bra han hjelper mye,er sånn det skal være!var noe annet sist da vi hadde masse tid til hverandre..nå sees vi kanskje 2timer.om dagen.pga jobb og alt ekstra tid blir selvfølgelig brukt på sønnen..så hvis vi får barnevakt noen dager snart,så kanskje jeg må «tvinge oss» til å gjøre noe bare oss,siden det har vi ikke gjort siden før vi fikk barn..(men frister lite) har tenkt på det om vi må snakke med noen,men vet bare ikke om det vil hjelpe..
Er egentlig usikker på hva som har gått galt..føles som alt:/ vi ville begge ha barn nr 2,men det er bare helt annerledes nå(han kjenner så vidt på magen osv denne gangen)..han jobber mye,er sliten og med meg som har bekkenløsning hjelper det ikke så mye..men problemet er nå at vi nesten ikke kan snakke sammen uten å krangle/skrike til hverandre og det er jo ikke bra! Så har kommet til et punkt hvor jeg ikke vet hva som er best og om «jeg orker mer» av dette forholdet(prøver holde sammen for sønnens del )