Forhold til svigermor

Happy3

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
Hvordan er forholdet ditt til svigermor/svigerforeldre? Har det forandret seg etter dere fikk barn?
 
Vi har ikke så mye kontakt med henne fra før av. Men jeg sender litt bilder og videoer noen ganger, det håper og tror jeg hun setter pris på. Hun bor ikke i Norge.
 
Last edited:
Snakker ikke veldig mye med svigermor, men hun er av og til på besøk. Bor en times tid unna. Hun har sine utfordringer også. Svigerfar har verken jeg eller samboer kontakt med, bor ikke med svigermor.
 
Har et godt forhold. Ikke så nært at jeg orker ukentlig kontakt, men vi har en god tone og som regel en problemfri relasjon. Hun har vært min svigermor i så mange år nå at jeg ikke kan huske hvordan forholdet var før vs etter barn, men opplever nok ikke det endret seg stort. Hun ble om mulig enda mer engasjert når barna kom, men har jevnt over alltid vært engasjert og interessert. Nå er vi separert, men hun er fortsatt min svigermor og vi kommer nok til å ha en tett relasjon resten av livet. Skal sies min X ikke har kontakt med sin mor eller stort med familie i det hele tatt, så jeg har på en måte adoptert familien hans og de meg.
 
Forholdet mitt til samtlige svigerforeldre er helt ok. Vi er veldig forskjellige, men kan prate greit sammen når vi er med hverandre. Føler ikke at forholdet vårt har endret seg så mye etter at ungen kom nei.
 
Merker hun er mer ivrig nå som hun har et barnebarn her, men hun er også opptatt av å ikke være for påtrengende så det går veldig bra.
 
De har blitt mye mer intense, men har fremdeles et fint forhold til dem.
 
Helt ok egentlig. vi har ikke mye kontakt med henne. Vi er like dårlig på å ta initiativ til å møtes:facepalm:
 
Blitt bedre etter jeg fikk guttene, før så kunne jeg fint unngå å dra på besøk til dem. D skal sies at vi bor 100m ifra dem, de bor på samme gårdstun :hilarious::hungover:
 
Back
Topp