forhold til liten tiss???

¤Ida

Gift med forumet
sikkert teit av meg, men jeg kunne aldri hatt et forhold til noen med liten kuk[8|]
sex er jo ikke alt i et forhold, men i mine øyne er det viktig at man har nytelse mens det skjer...
hva mener dere?? kunne dere "dumpet" noen pga liten tiss???

ORIGINAL: Astrone~Laluna

Vet ikke[8|]
slipper heldigvis å tenke på det[:D]

Signerer[:D]

jo mindre jo bedre[:D]

hadde nok vurdert det ja om det ikke kom noe godt ut av sexen.
men trenger ikke tenke på det heldigvis for her er han godt utstyrt heldigvis[;)]

har prøvd liten tiss å kjente den ikke en gang så nei takk...........er suuuuuuuuuuuuper fornøyd med den jeg har nå hehe

hmm..liten tissefant, det har jegiikke prøvd før må jeg si[8D] men kunne nok dumpa en hvis sexen ble alt for dårlig pga tissefanten hehe, men sex er jo ikke alt heller..-men har vært med på for stor penis--det var dødsvondt
er meget fornøyd nå da, perfekt størrelse!![:D][:D]

definer liten str da??? hehe:)

jeg hadde dumpa.. så kynisk er jeg.. sex er en god del av forholdet.. og har man dårlig sex.. så kan man fort få et dårlig forhold[;)]

ORIGINAL: Homer

Er ikke lengden det kommer an på, er meter pr sekund [8D]

jeg er ikke enig dessverre [8|]
jeg hadde sex med en en gang som jeg ikke kunne kjenne var på innsiden, og uansett hvor mange millimeter har klarte i timen (), så var det helt dødfødt for meg..
jeg kjente ikke noe som helst..

nå har jeg det heldigvis helt topp med samboeren min [:)][:)]    

typisk mannfolk å si noe slikt[8D]

Åjoda, FOR MEG HAR SEX ALT Å SI I ET FORHOLD!!! [;)]

Jeg har vært med noen med liten kuk og jeg finner ikke behag med det i det hele tatt, jeg må ha stor kuk, tenner på "stor deilig hard kuk" hvor blodårene kommer fram[;)]*nam*
Høres ikke fristende ut med liten hard kuk, da ser jeg bare får meg en langefinger liksom...
Jeg har vært med en med liten som ikke kunne en dritt og en med liten som kunne ha sex, men likevel tenkte jeg, guuud han er kunne vært sinnsyk med en 6 cm til...[:D][:D][:D]
 Og jeg er overhode ikke vid der nede, det at det er trangt gjør det enda mer deilig at en stor en bare fyller hele meg[;)][8D]

Så ja hadde dumpa ja... Gjort det to ganger!! But now im in heaven[:D][;)][8D]

hvorfor klager jenter på liten tiss? ikkje sikker gutten har liten tiss, men kansje jenta er så vid som en ti liter bøtte med lunket vann :)

er ikke pikken som er for liten men fitta er for stor:)hehe[;)]

Har hatt mye forskjellig og det kommer mye ann på åssen man bruker den!!Har hatt verdens beste sex med en som ikke hadde så stor[:D]

ORIGINAL: Astrone~Laluna

Vet ikke[8|]
slipper heldigvis å tenke på det[:D]

Vet du hva... jeg har hatt kjærester i mange forskjellige størrelser, altså, ikke misforstå, jeg har ikke ligget med så mange. Men den første kjæresten jeg hadde var ganske liten (penisen), passet meg fint da. Den andre jeg hadde var sikkert helt normal, den tredje derimot var over 2 meter høy og hadde svær kuk, men han er mitt værste sex-minne. Jeg lå kanskje med han tre ganger før jeg ga opp, han var så elendig! Så hadde jeg en som var kort men tjukk, og han var fantastisk. Min nåværende kjærste har relativt stor tiss, og han er kjempe flink med den, men han er blitt flinkere og flinkere med tiden. Tror ikke det er størrelsen som avgjør om sexen er god[:)]

Back
Topp