Jeg møtte gubben på en bursdagsfest til noen jeg ikke kjente, men ble dratt med av ei venninne. Jeg falt pladask for han da han kom ut av bilen, og det ble ikke bedre når jeg hørte at han var trønder

Forholdet til meg og gubben var de 3 første månedene ganske gode, så flyttet vi inn sammen pg jeg ikke hadde bil-lappen og måtte bo nærme sentrum pg jobb. Og jeg måtte ut fra der jeg bodde.
Etter at vi flyttet inn sammen var forholde super turbulent, mye på grunn av ting han hadde skjult for meg, han betalte ikke regningene sine og hadde skyhøy gjeld som han dreit i f.eks, men også mye mer som man ikke trenger å gå i detaljer i. Jeg skjønner faktisk ikke at forholde vårt overlevde! 6 mnd etter vi ble sammen ble jeg gravid, da hadde vi bare bodd sammen i 3 mnd. Vi fortsatte å være sammen fordi vi ikke klarte å gå ifra hverandre når det kom til sitt. Vi var egentlig overbevist om at det måtte være oss siden vi alltid klarte oss gjennom kranglene og alle de andre utfordringene vi møtte på veien. Jo lengre inn i svangerskapet jeg kom jo bedre ble forholdet. Jeg aner ikke hvordan, men kranglene sluttet og økonomien hadde fått en ordning på seg, vi begynte å stole på hverandre og oss selv osv. Vi fikk ett veldig harmonisk forhold hvor det ble rolige og kontrollerte diskusjoner fremfor smellende dører, banning og skriking til hverandre.
Vi har fightet for forholde vårt. Vi har holdt gjennom tykt og tynt. Vi ikke gitt opp, uansett.
Forholdet blir bedre og bedre hele tiden og kjærligheten vokser konstant. Han fridde 3 mnd etter fødsel (har alltid vært noe med 3 mnd her gitt

) og jeg sa ja

Vi har ikke giftet oss enda, men det er fordi vi begge vil vente til utdanningen min er ferdig og vi blir ferdig med unger. Forholdet etter vårt første barn sammen forandret seg ikke så mye ifra forholdet vi hadde mot slutten av svangerskapet, men vi har det mye bedre som en familie, det er sikkert og visst
Jeg og gubben har vært sammen i 3 år nå, jeg vet hva du tenker og nei det er ikke så lenge, men jeg kan med hånden på hjerte si at vi har gått gjennom mye som 10-års par ikke har og kanskje aldri kommer til å gå gjennom, og allikevel står vi her sammen. Dette går bare en vei og det er oppover
Bildet jeg legger ved beskriver vårt forhold ganske godt. Både jeg og mannen min sier at dette kommer til å være oss som gamle, og jeg har aldri vært mer sikker på noe enn dette