Forhåpentligvis melder jeg meg inn her

trullio

Flørter med forumet
Jeg hadde EL på torsdag, og forhåpentligvis sitter spiren på første forsøk, og terminen blir i siste halvdel av juli 2013. Har foretatt assistert befruktning med donorsæd etter som jeg har kvinnelig partner. Når det er mye penger inne i bildet håper man jo enda mer på klaff! Ønsk meg lykke til alle sammen!
 
Masse masse lykke til! :) Skjønner godt at du er ekstra spent da ja! Tenk positive tanker :)
 
tusen takk! jeg tenker positive tanker om det stort sett hele tiden. prøver å kjenne etter symptomer, men er jo på dpo 2 så det er vel alt for tidlig???
 
tusen takk! jeg tenker positive tanker om det stort sett hele tiden. prøver å kjenne etter symptomer, men er jo på dpo 2 så det er vel alt for tidlig???
 
Takk! Må vente til 18 dpo før jeg kan teste fordi jeg satte en eggløsningssprøyte som inneholder hcg. Må virkelig smøre meg med tålmodighet her. Håper tr holder seg unna til det...
 
Spennende! Jeg har en søster som gjorde det på samme måte. 
Jeg har liksom alltid lurt på hvordan man blir enige om hvem i forholdet som skal gå gravid jeg da... Sier det seg selv, loddtrekning, eller bare en ren diskusjon?
 
Tipper det er forskjellig fra par til par. Hos oss er det veldig naturlig, jeg er eldst og har det største ønsket om gå gravid nå. Neste gang kanskje hun vil i ilden ;-) jeg er glad jeg er først ut!
 
har en kollega som nettopp har blitt mamma til to skjønne tvillinggutter, de reiste to ganger til danmark for inseminasjon av donorsæd og spirene satt på andre forsøk... kollegaen min sin samboer som gikk gravid :)

lykke til, krysser fingrene for positivt resultat for dere
 
Så bra at det gikk så fort for kollegaen din og samboeren. Jeg er forberedt på at det kan ta tid, og bli ganske dyrt, men krysser fingrene for at det skal gå fort! Det er så vanskelig å ikke håpe for mye også, vet jeg kommer til å bli kjempeskuffa hvis/når tr kommer om halvannen uke. Hvordan forbereder man seg på den skuffelsen? Heldigvis gjør vi det her i Oslo, hadde ikke hatt mulighet til å reise så ofte til Danmark. Synes det er utrolig flott at vi har kommet så langt at det går an! :)
 
Ja, det er virkelig fint at flere får muligheten til å bli foreldre. :)
det koster jo litt sikkert, men ingenting i forhold til den berikelsen man får når man får en liten inn i livet sitt :) det kan jo ikke måles i kroner og øre
Vi har brukt litt penger også, for utredning av både meg og mannen.

jeg er nok ikke den rette til å svare på hvordan man takler den skuffelsen... dette er vår prøveperiode nr 6 etter vi mistet vår datter etter 9 mnd i magen, så ønsket etter en lillesøster eller lillebror kjempestort. skuffelsen når tr kommer er bare helt ubeskrivelig. etterhvert så lærer man seg å se fremover, man kan jo ikke gi opp håpet... en dag er det vår tur også :)

hadde jo vært kjekt om vi begge fikk klaff for Juli baby :)
 
ånei, så utrolig trist ;( det må ha vært veldig tøft. Så bra at dere er i gang med å prøve igjen i hvert fall. Krysser fingrene for dere. Når skal du teste? Håper på julibaby på oss begge jeg også!
 
ja, det har vært og er fortsatt tøft..

Jeg skal teste den 16.11, så det er en stund til enda :)
foventet el om noen dager, så håper på klaff denne gang.
måtte inn å spionere her litt også håper jeg får bli med her.
 
Lykke til! Jeg har selv tvillingjenter med hjelp av prøverør. Andre forsøket så satt dem :). I sommer oppdaget jeg at jeg hadde blitt gravid på gamle måten. Helt utrolig egentlig og ble kjempeskuffa da d endte i en sa i september. Alt er ett følelsesmessig kaos for tiden men lurer/håper at jeg er gravid igjen nå. Skal teste meg til uken :).
 
Lykke til! Jeg har selv tvillingjenter med hjelp av prøverør. Andre forsøket så satt dem :). I sommer oppdaget jeg at jeg hadde blitt gravid på gamle måten. Helt utrolig egentlig og ble kjempeskuffa da d endte i en sa i september. Alt er ett følelsesmessig kaos for tiden men lurer/håper at jeg er gravid igjen nå. Skal teste meg til uken :).
 
Back
Topp