Forhåndstilsagn hos Helfo

DinaD

Elsker forumet
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
Noen som har søkt om forhåndstilsagn hos Helfo for IVF behandling i utlandet? Hvordan gikk dere eventuelt frem? Sist gang fikk vi avslag da vi hadde gjort et par blemmer.. så vil gjerne unngå det dersom det blir aktuelt å forsøke igjen
 
Hei, jeg er interessert i dette temaet:) Hva betyr det? For eksempel vi har gjennomført 3 offentlige forsøk i Norge uten resultat, så vi har rett til å få refusjon fra Helfo hvis vi får behandling i utlandet? Takk :)
 
Hei, jeg er interessert i dette temaet:) Hva betyr det? For eksempel vi har gjennomført 3 offentlige forsøk i Norge uten resultat, så vi har rett til å få refusjon fra Helfo hvis vi får behandling i utlandet? Takk :)
Nei du har ikke krav på ytterligere forsøk i Utlandet. Men for min del, så skal jeg ha søskenforsøk etterhvert og da ønsker jeg å heller benytte meg av en dansk klinikk
 
Nei du har ikke krav på ytterligere forsøk i Utlandet. Men for min del, så skal jeg ha søskenforsøk etterhvert og da ønsker jeg å heller benytte meg av en dansk klinikk
Åjaaa, skjønner det :) takk for forklaring.
 
Back
Topp