Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har søkt om forhåndstilsagn hos Helfo for IVF behandling i utlandet? Hvordan gikk dere eventuelt frem? Sist gang fikk vi avslag da vi hadde gjort et par blemmer.. så vil gjerne unngå det dersom det blir aktuelt å forsøke igjen
Hei, jeg er interessert i dette temaet Hva betyr det? For eksempel vi har gjennomført 3 offentlige forsøk i Norge uten resultat, så vi har rett til å få refusjon fra Helfo hvis vi får behandling i utlandet? Takk
Hei, jeg er interessert i dette temaet Hva betyr det? For eksempel vi har gjennomført 3 offentlige forsøk i Norge uten resultat, så vi har rett til å få refusjon fra Helfo hvis vi får behandling i utlandet? Takk
Nei du har ikke krav på ytterligere forsøk i Utlandet. Men for min del, så skal jeg ha søskenforsøk etterhvert og da ønsker jeg å heller benytte meg av en dansk klinikk
Nei du har ikke krav på ytterligere forsøk i Utlandet. Men for min del, så skal jeg ha søskenforsøk etterhvert og da ønsker jeg å heller benytte meg av en dansk klinikk