Forfriskende drikke

MammatilE

Glad i forumet
Noen som har forslag til noe forfriskende og godt å drikke? Noe lignende som drinker bare uten alkohol som hele familien kan drikke ? :)

Satt å tenkte på noe jeg smakte hos ei venninne en gang for mange år siden men klarer ikke komme på hvordan mora hennes lagde det :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Blanding av Sprite og appelsinjuice er godt da. :)

Iste med isbiter, fun light med isbiter, kald hjemmelaget rabarbra saft med urter oppi, det er mine favoritter i varmen, og passer for alle :-)

❤️løvemor❤️leon❤️

diverse smoothie
fryst frukt og bær blanda med juice :)

Hjemmelaga punsj, uten alkohol :)

Skjær opp frukt dere liker, bland med 50/50 iste og sprite :)

3/4 Fanta.
1/4 Tropisk nektar.

Pynt med appelsinbit på siden:D

Eller sprite med eplejuice og noen dråper lime i;)

Ellers liker jeg vann som smaker pære...presser bare litt pæresaft oppi:D

Farris/Bris og eplejuice, ca. 50/50-blanding.
Friskt og godt, anbefalt av flere av legene mine som sunn tørstedrikk, spesielt bra ved f.eks. omgangssyke, svangerskapskvalme osv. fordi det erstatter både salt og sukker i kroppen. :)
Sukkeret i juicen tar knekken på en god del av kullsyren, så det blir "mildt" nok for mange barn også. :)

(Og så ser det ut som øl/vin dersom det er viktig å "fake" alkohol for å skjule graviditet, f.eks. ;) )

Tropisk nektar og Farris. ca 50/50-blanding
Appelsinjuice, sprite og slik rød drinkmix. 2 deler appelsinjuce, 1 del sprite og litt rød drinkmix for å få farge.

Tusen takk for gode tips :) skal teste ut i morgen :)

Hjemmelaget lemonade er kjempegodt.

Men jeg liker veldig godt å ta Farris/bris med sitron/lime, og bruke det sammen med FunLight skogsbær eller bringebær!
På fest bruker jeg det som blandevann med vodka :p Sykt godt!

Hjemmelaget lemonade er kjempegodt.

Men jeg liker veldig godt å ta Farris/bris med sitron/lime, og bruke det sammen med FunLight skogsbær eller bringebær!
På fest bruker jeg det som blandevann med vodka :p Sykt godt!

Har du oppskrift på hjemmelaget lemonade? :)

Iste er nydelig:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det enkle er ofte det beste, tenker jeg :)
Vann med isbiter, tilsett sitronskiver, agurkskiver, eple eller noe annet godt...
Smaker godt og ser godt ut :)

Hjemmelaget iste og lemonade! Sprite, tropisk nektar, fruktcoctailboks blandet sammen med isbiter. ( kan bruke andre typer juice og brus også, jeg bruker det jeg har, en type brus-en type juice- og noe hermetisk frukt, funker alltid:))

Sent from my iPhone using BV Forum

eplejuice og farris:)

Back
Topp