Forferdelig varmt!!

<3

Blir kjent med forumet
Er det flere som har det varmt?
Har det forferdelig varmt hele tiden, ubehagelig varmt faktisk!
Helt til det blir kaldt, da blir det fryktelig kaldt.. Er plutselig ingen mellomting -_-

Er det flere som har det varmt?
Har det forferdelig varmt hele tiden, ubehagelig varmt faktisk!
Helt til det blir kaldt, da blir det fryktelig kaldt.. Er plutselig ingen mellomting -_-

Høres ut som meg.. Jeg koker innvendig liksom :(

Samme her og! Jeg er så sliten av varmen, så nå håper jeg på noen kalde dager!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er veldig av og på. Satt på jobb i dag og måtte bytte mellom og ta på meg genser fordi jeg frød og på å ta den av meg for at jeg holdt på å koke bort :/

Jeg har også vært veldig varm, spesielt uke 4 og 5, men nå har det jo vært ekstremt varmt ute også, da

Sent from my iPhone using BV Forum

Har det også sånn! Kjæresten min ble litt oppgitt i går tror jeg.. Først var det vinduet igjen, ovnen og teppet på.. Og litt senere var det ALT for varmt og dyna måtte av og vinduet opp.. hihi

om jeg blir litt stressa kan jeg fort bli veldig varm og nesten få litt panikk! I går så jeg på bilder fra ferien (skulle bare bla fort igjennom), så begynte samboern å "mase" om å se det og det bilde, og jeg kjente temperaturen steg mange grader!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sånn er det her også. Føler aldri jeg finner en grei temperatur her inne. Enten for kaldt eller for varm. Sliter også veldig med å kjøle meg ned etter å ha blitt for kald og få varmen i meg igjen.

Back
Topp