Forferdelig opplevelse!

bka

Flørter med forumet
I dag har jeg hatt en helt grusom opplevelse som jeg bare må fortelle noen.  Siden mannen min er avsted skulle jeg hjelpe til på gården med å mate kuene.  Skulle gi mat til kalvene da jeg kom borti strøm tråden og fikk plutselig 220 V igjennom kroppen.  Fikk helt panikk, tårene sprutet og jeg trodde jeg skulle besvime.  Kjente ingenting i magen...  Ringte til jordmor (må være verdens beste!!) og gråtende fikk jeg fortalt hva som hadde skjedd.  Siden jeg har mistet en gang før er jeg fryktelig redd for at det skal skje igjen.  Hun ringte til Føden og de sa at vist jeg ikke kjente liv snart måtte jeg komme til sykehuset.  Jeg spiste 2 spiseskjeer med nøtte pålegg og la meg på sofaen.  Etter 30 grusomme minutter kjente jeg et lite spark.  Etter en stund kjente jeg flere.  Nå har jeg kjent flere sterke, normale spark og håper og tror at alt er som det skal.  Skal til jordmor på mandag og får høre med henne litt mer da.  Men hjerte slår iallefall!  For h*n sparker!

Dagens lærdom er denne jenter: pass dere for strømtråden!

BKA

Uff det gikk kaldt nedover ryggen min nå ja...Det der kan ikke ha vært mye morsomt nei! Bra du kjente spark, og lykke til på mandag!

Fyfillern! Blei helt på gråten her jeg nå!
Stakkars deg for en forferdelig opplevelse!
Er så glad for at du kjenner spark nå!

Hei!

Liten oppdatering!!!

Småen sparker som normalt og jeg klarte å mate kalvene uten å få strømmen i dag!

Takk for omtanke og oppmuntring!

BKA

Håper alt går bra i morgen!!

Tusen takk for fine meldinger!  Blir helt rørt jeg!!!

Var hos jordmor og alt var bare bra!  144 slag i minuttet, symfysen på øvre del av skalaen og opp 2 kg siden jeg ble gravid.  Alt var ellers bra.[:D]

BKA

Back
Topp