Sliter med en forferdelig kvalme hele dagen, hjelper ikke å spise for blir mer kvalm av å spise . Noen råd? Føler meg helt uttørket. Er likblek uten energi ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd å spise noe med nøytrale smaker? Knekkebrød med hvitost, salt kjeks og sånn?Sliter med en forferdelig kvalme hele dagen, hjelper ikke å spise for blir mer kvalm av å spise . Noen råd? Føler meg helt uttørket. Er likblek uten energi ....
Gå til legen og be om urinprøve. Kanskje du har ketoner i urinen og må ha væskebehandling på sykehus? Kaster du opp eller er du bare kvalm? Uff, føler med deg altsåSliter med en forferdelig kvalme hele dagen, hjelper ikke å spise for blir mer kvalm av å spise . Noen råd? Føler meg helt uttørket. Er likblek uten energi ....
I dag har vært den store spy dagen her også. Har drukket flat/død ingefær brus. Viktig at det er uten kullsyre. God bedring til deg. Kvalme er noe dritt!Sliter med en forferdelig kvalme hele dagen, hjelper ikke å spise for blir mer kvalm av å spise . Noen råd? Føler meg helt uttørket. Er likblek uten energi ....
Gå til legen og be om urinprøve. Kanskje du har ketoner i urinen og må ha væskebehandling på sykehus? Kaster du opp eller er du bare kvalm? Uff, føler med deg altså
Åida, UVI er vel ikke bra når man er gravid? Ville tatt en tur til legen i morgen..Takk for svar begge deler... Er så slitsomt... Testet med en sånn stix for UVI og den var positiv for nitritt ihvertfall.. :/
Har du prøvd å spise noe med nøytrale smaker? Knekkebrød med hvitost, salt kjeks og sånn?
Prøv å slikk på en ingefær, det vet jeg har hjulpet mange, også kan du prøve sånn sea-band greier
Hvis det går over stokk og stein så vil jeg anbefale å snakke med legen. God bedring❤
Uff da Kom deg til legen du Bedre at du får tatt urinprøve og blodprøver der slik at lille i magen blir godt ivaretatt. Litt kjedelig å dra innom, men jeg var innom hver uke Jobber i NAV og de fleste er innom legene sine veeeeldig ofte. Bedre med en gang for mye enn for liteTakk for svar begge deler... Er så slitsomt... Testet med en sånn stix for UVI og den var positiv for nitritt ihvertfall.. :/
Håper du snart blir bedre! ❤ Er det ikke forresten slik at de som går med tvillinger blir mye dårligere?
Så bra! Da vet du hva du kommer til å leve på de neste ukeneGår bedre i dag <3 takk for støtte! Har stappet i meg rista skiver og det tok faktisk litt av kvalmen. Og mint-te! Det var deilig!