Sliter med en forferdelig kvalme hele dagen, hjelper ikke å spise for blir mer kvalm av å spise
. Noen råd? Føler meg helt uttørket. Er likblek uten energi ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd å spise noe med nøytrale smaker? Knekkebrød med hvitost, salt kjeks og sånn?Sliter med en forferdelig kvalme hele dagen, hjelper ikke å spise for blir mer kvalm av å spise. Noen råd? Føler meg helt uttørket. Er likblek uten energi ....
Gå til legen og be om urinprøve. Kanskje du har ketoner i urinen og må ha væskebehandling på sykehus? Kaster du opp eller er du bare kvalm? Uff, føler med deg altsåSliter med en forferdelig kvalme hele dagen, hjelper ikke å spise for blir mer kvalm av å spise. Noen råd? Føler meg helt uttørket. Er likblek uten energi ....
I dag har vært den store spy dagen her også. Har drukket flat/død ingefær brus. Viktig at det er uten kullsyre. God bedring til deg. Kvalme er noe dritt!Sliter med en forferdelig kvalme hele dagen, hjelper ikke å spise for blir mer kvalm av å spise. Noen råd? Føler meg helt uttørket. Er likblek uten energi ....
Gå til legen og be om urinprøve. Kanskje du har ketoner i urinen og må ha væskebehandling på sykehus? Kaster du opp eller er du bare kvalm? Uff, føler med deg altså![]()
![]()
Åida, UVI er vel ikke bra når man er gravid? Ville tatt en tur til legen i morgen..Takk for svarbegge deler... Er så slitsomt... Testet med en sånn stix for UVI og den var positiv for nitritt ihvertfall.. :/
Har du prøvd å spise noe med nøytrale smaker? Knekkebrød med hvitost, salt kjeks og sånn?
Prøv å slikk på en ingefær, det vet jeg har hjulpet mange, også kan du prøve sånn sea-band greier
Hvis det går over stokk og stein så vil jeg anbefale å snakke med legen. God bedring❤
Uff daTakk for svarbegge deler... Er så slitsomt... Testet med en sånn stix for UVI og den var positiv for nitritt ihvertfall.. :/
Håper du snart blir bedre! ❤ Er det ikke forresten slik at de som går med tvillinger blir mye dårligere?![]()
Så bra!Går bedre i dag <3 takk for støtte! Har stappet i meg rista skiver og det tok faktisk litt av kvalmen. Og mint-te! Det var deilig!