Forferdelig drøm

Frøkna17

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
I natt drømte jeg at jeg faktisk hadde glemt babyen i bilen og den lå der hele natta. Jeg kom på det når jeg sto opp plutselig og nåe jeg gikk ut var dørene på bilen åpne og babyen gråt. Jeg hadde vist glemt det fordi jeg var for opptatt med store søster :-/

Det hadde nok aldri skjedd i virkeligheten, men jeg tror det er underbevistheten og redselen for å ikke være like glad i babyen som jeg er i jenta mi!

Det var heldigvis bare en drøm da ;)

En drøm er en drøm og min tanke om det er at om det skjer i deømmen, vil det ALDRI skje i virkeligheten;)

Heldigvis bare en drøm da!! :(

Tror det er veldig vanlig å drømme slik, du er kanskje litt nervøs i virkeligheten? Jeg er nervøs for om jeg blir like glad i babyen, om jeg får den tiden jeg vil med storesøster, vil hun føle seg mindre elsket, vil det bli forskjellsbehandling osv.. men tror dette er normale tanker...

I natt drømte jeg at jeg faktisk hadde glemt babyen i bilen og den lå der hele natta. Jeg kom på det når jeg sto opp plutselig og nåe jeg gikk ut var dørene på bilen åpne og babyen gråt. Jeg hadde vist glemt det fordi jeg var for opptatt med store søster :-/

Det hadde nok aldri skjedd i virkeligheten, men jeg tror det er underbevistheten og redselen for å ikke være like glad i babyen som jeg er i jenta mi!

Det var heldigvis bare en drøm da ;)

Ikkje noe kjekke drømmer... Husker godt en drøm fra når vi hadde fått vår første. Eg lå og amma han og rapet også sovnet eg,våknet så rekilsk og skreik til mannen at han måtte ta ******,mannen for opp og dro av meg dyna ingen baby der,så rundt på gulvet men ingen. Gutten lå fint i sprinkelsenga si og sov søtt. Eg hadde drømt at eg hadde trilla over han på et eller anna vis,nattamming blir eg helt i ørska av..
Var temmelig i sjokk når eg fekk våkna skikkelig

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vondt å drømme sånt,men det er nok bare hjernen din sin måte å forberede seg på hvordan du skal løse dette når du har to. Og det klarer du :-)

Jeg tenker veldig mye på hvordan det blir å ha to, men håper jo på at det kommer til å gå bra og at jeg ikke glemmer lillebror i bilen ;-)

Back
Topp