Forferdelig dag!!!

milla1986

Elsker forumet
Nå skal jeg klage litt, rett og slett fordi jeg ikke har opplevd maken til dag noen sinne.... Jeg har vel egentlig ikke vært så veldig uggen i dag som jeg har vært tidligere denne uken. Men jeg har vært sååå tappet for energi. Bare sittet i sofan og ikke orket noen verdens ting. Jeg og sambo var en tur i butikken istad for å handle litt.. Vi var ikke helt enig om hva som skulle stå på middagsmeny'n og jeg ble så oppgitt så jeg furta meg ut i bilen og begynte å gråte!!! (whaaat??) Når vi kom hjem spurte Sambo meg om jeg var sliten, og da var det enda en ny runde med sipping...
Kjenner ikke meg selv igjen i dag.....
Gråt litt nå like før jeg skrev dette innlegget også, fordi jeg gruer meg til å stå opp kl 0330 for å reise på jobb!!!!!!!!!!!
Det var 3 ganger med sipping i dag......... 

Noen andre som gråter, for bagateller???[:(]

Jeg føler sååå med deg. Du er ikke alene...
Har den siste uken (fant ut om graviditeten i går) ringt sambo på jobb flere ganger og grått og vært superdeppa uten å vite grunnen.
I dag klikka jeg på han fordi han ikke hadde flytta såpa mi når eldstejenta bada, så hun hadde jo tatt hele oppi badekaret da... Så begynte jeg å grine etterpå. Oooooo hormooner[:'(][:@]
Skjønner godt du ikke har lyst til å reise på jobb i natt ja.. Håper natta di blir så bra som mulig

huff, det er hardt med hormoner. Blir sjelden sånn at jeg gråter. men kan ekplodere av INGENTING.
kunne godt tenkt meg å byttet bort den[:(]

Back
Topp