Forferdelig dag *litt lang*

Gullklomp

Forelsket i forumet
Etter å ha sovet skikkelig ut og vasket leiligheten, tuslet jeg bort til mamma for å bake boller med M.
Hun lå fortsatt å sov da jeg kom, så jeg gjorde klart det som kunne gjøres klart til bollebaking.
Så hører jeg at M roper "tante" og søsteren min går opp for å hente henne ned.
Da har hun bæsjet utover hele seg og sengen, så da var det rett i dusjen.

Etterpå ville hun bare ligge på sofaen og se film, var helt utslitt. Rart å se hvor mye de kan forandre seg på timer.
4 timer etter stod hun på gulvet og så oppi lekekorgen, jeg hører bare at det braker i bleien og går bort for å løfte henne ut på badet. I det jeg løfter henne bare sprenger det, som om jeg snudde en bøtte på hodet og alt bare rant rett igjennom bleien og utover alt. Oppover beina mine, søsteren min sine, oppover peisen og gulvet. Da var bare vann alt sammen.

Nå er det 2 timer siden siste bleie, og jeg la henne nettopp. Krysser fingrene for at det ikke kommer mer. Hun har enda ikke spist idag, men får i henne litt saft. Stakkars lille snuppa mi [X(][&o]

Kjenner at det begynner å luske på seg, håper jeg slipper en runde med diaré! [8|][:'(]

Uff, stakkars lille jenta di [:(] Masse god bedring!

Ikke noe moro overhodet! [:'(] God bedring til lillejenta di! [:D]

huff... ikke noe kjekt! dakar lille vennen...

minner meg om når Trygve hadde en uke med slikt i jula 09...[:'(] bank i bordet sier nå jeg...

tips, bland safta m avkoke av risen (altså vannet når du koker ris), d skal binde magen[;)]

Å kjære vene, stakkar liten(og mamma'n)[:o][:o]

Huff, da, det hørtes fælt ut[&:] Hvordan har det gått siden i går? God bedring i alle fall!

ORIGINAL: Medusa_83

Huff, da, det hørtes fælt ut[&:] Hvordan har det gått siden i går? God bedring i alle fall!

ORIGINAL: chrichri

huff... ikke noe kjekt! dakar lille vennen...

minner meg om når Trygve hadde en uke med slikt i jula 09...[:'(] bank i bordet sier nå jeg...

tips, bland safta m avkoke av risen (altså vannet når du koker ris), d skal binde magen[;)]

Takk for tips [:)] Hun har ikke hatt diaré siden igår, så satser på at det er over. Idag har det vært feber og rennende nese, går utifra et det er et virus eller noe. Siden hun har hatt hoste og hes hals i 1 uke, diaré igår og feber + rennende neste idag [:o][8|]
Satser på at hun er bedre imorgen!

ORIGINAL: ..christine..

uff... hvordan gikk natta? Og deg? Har du fått noe?

Hun sov i hele natt, og har ikke hatt diaré siden igår kveld.
Har ikke fått i henne noe mat siden lørdag, men hun har drukket sjokomelk og vann + litt saft. Så det er jo bra [:)]

Idag har hun hatt feber og vært forskjølet. Lagt strak på sofaen i hele dag, slapp men ikke så sytete som hun pleier å være når hun er syk. Håper hun er bedre imorgen.

Jeg er frisk som en fisk! Heldigvis.. Sikkert bare kvalm igår pga lukten og tanken på at jeg også kunne få det [:'(][8D]

ORIGINAL: Gullklomp

ORIGINAL: ..christine..

uff... hvordan gikk natta? Og deg? Har du fått noe?

Hun sov i hele natt, og har ikke hatt diaré siden igår kveld.
Har ikke fått i henne noe mat siden lørdag, men hun har drukket sjokomelk og vann + litt saft. Så det er jo bra [:)]

Idag har hun hatt feber og vært forskjølet. Lagt strak på sofaen i hele dag, slapp men ikke så sytete som hun pleier å være når hun er syk. Håper hun er bedre imorgen.

Jeg er frisk som en fisk! Heldigvis.. Sikkert bare kvalm igår pga lukten og tanken på at jeg også kunne få det [:'(][8D]

godt hun er kvitt diareen.. off fæle greier og no fryktelig grisete.. men fikk noen voldsomme bilder i hode av å lese om de episodene hennes[X(] krysser fingrene for at hun blir helt frisk snart

Back
Topp