Forever living

Så en video noen delte her inne om svindlere fra forever living og aloe vera produktene deres. :p fysj

Ja, men ikke prøvd noe av det.

Halvparten av mødrene jeg vet om, starter som forhandlere i løpet av permisjonen. Føles iallefall slik med all reklameringen deres :p

Det er bare fjas; det samme som kremene du får kjøpt på Nille, og et stygt pyramidespill som utnytter folk som tror dette er en enkel måte å tjene penger på.
Problemet oppstår jo når de du har i vennekretsen din ikke gidder å kjøpe skvipet lenger..

Det er bare fjas; det samme som kremene du får kjøpt på Nille, og et stygt pyramidespill som utnytter folk som tror dette er en enkel måte å tjene penger på.
Problemet oppstår jo når de du har i vennekretsen din ikke gidder å kjøpe skvipet lenger..

Hva tenker du når du mener det er et pyramidespill? Altså, hva mener du at pyramidespill er?

Har hørt å sett at d ikke er så dyrt da.. Å det er jo aloe vera, så det er jo en ordentlige varer da

Har hørt å sett at d ikke er så dyrt da.. Å det er jo aloe vera, så det er jo en ordentlige varer da

De kaller det (selvfølgelig) ikke et pyramidespill, men et såkalt "MLM"-selskap.
(Det høres finere ut, og alle som jobber der får lov til å tro at de er litt sjef.)

Det er mye som inneholder Aloe Vera, og fordi det er noe som folk tror kan kurere/funke for/mot hva det skal være, er det en veldig effektiv ingrediens å "lene seg på."
Aloe Vera er en salgspitch i seg selv, fordi folk har tiltro til denne planten, uavhengig av om det faktisk virker eller ikke.
Man kan si nesten hva man vil, og folk tror på det: "Få mer energi med Aloe Vera!" "Bli tynnere med Aloe Vera!" "Se yngre ut med Aloe Vera!" ...

Ja det har jeg, ikke noe produkter jeg er fornøyd med eller ville ha kjøpt noe mer

Back
Topp