Forever Living

Boblefrua

Forumet er livet
Er det veldig trendy om dagen?

Hele facebook er jo full:rolleyes:

Det er vel trendy fordi det har vært så lenge rundt om i verden, og Norge endelig har fått opp øynene for produktene =)

Jeg for min del sverger til de produktene foran det meste annet, og er veldig fornøyd, så skjønner hvorfor det tar av:-)

Ja å jeg er lei. Utrolig innpåslitne forhsbdlere som gjør at jeg ikke har lyst til å prøve produktene

Ja å jeg er lei. Utrolig innpåslitne forhsbdlere som gjør at jeg ikke har lyst til å prøve produktene
Det gjelder her også. Jeg takker pent nei. Men hvordan kan alle være forhandlere? Er det så mye å tjene på å verve andre?

Det er vel trendy fordi det har vært så lenge rundt om i verden, og Norge endelig har fått opp øynene for produktene =)

Jeg for min del sverger til de produktene foran det meste annet, og er veldig fornøyd, så skjønner hvorfor det tar av:)
Produktene er sikkert fine, men er det ett pyramidespill?

Det gjelder her også. Jeg takker pent nei. Men hvordan kan alle være forhandlere? Er det så mye å tjene på å verve andre?
Aner ikke . jeg har lest at selgene ikke har lov å være så innnpåslitne og aggresive men siden 90%er det så må de ha bommet litt på opplæringen.

Jeg gidder ikke å prøve de engang jeg.. Synes selgeren er for pågående ;)

S leit dere har vært utfor innpåslitne forhandlere :-/ Det er ikke sånn det skal være, og det er vel heller ikke det de er trent opp til å gjøre.. Desverre er det de ''innpåslitne'' som synes mest, og de som er seriøse er de som jobber jevnere og blir i bransjen og lager seg karriere basert på kvalitet, istede for mas.. =)

Jeg klarer aldri snakke normalt med noen jeg VEIT er interessert i å selge meg ting, de fremstår som falskt hyggelige - selvom de kanskje ikke går inn for det eller er falske i det heletatt. Jeg blokkerer folk som begynner å reklamere på Facebook for ting de selger; type Forever Living og Partylight.
Det er jo mitt problem, da, folk må gjerne selge og kjøpe av sine hjerters lyst! :happy:

Er tydligvis det...

Nei, men siden det stammer fra utlandet så kan det jo være det for det.
Nei, for da hadde de ikke fått lov å stablere et selskap i Norge, reglene når det kommer til pyramidespill er strenge. Og mange misoppfatter MLM som Pyramide noe som er en feiloppfatning basert på uvitenhet. Så et selskap som er så stort som Forever Living er utrolig strenge, med en businessplan som ikke er i nærheten av hva de ulovlige pyramidespillene er. Inntekten for forhandlerne ligger først og fremst i produktsalg, mens i pyramidespill er det ren verving og ikke produkter man tjener på. =) Kort fortalt.

Kommer ikke til å prøve, har ikke noe spes tro på at det er bedre enn noe annet.

Back
Topp