Foretrekker du bæresele, -meis eller -sjal?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Jeg bytter litt på. Foretrekker sjal til de minste, men har gått mer over på meitai etterhvert som de ble store. Jeg liker best ting jeg kan knyte, så det alltid passer helt perfekt. :) Mannen min bruker bæresele. Jeg låner selen av og til i dårlig vær, for å ikke skitne til sjal eller meitai. :p Bæremeis er for tungt, det orker jeg ikke bruke.

Brukte elastisk sjal de første 4 månedene, etter det har vi brukt mest sele. Hadde Ergobaby 360, har nettopp erstattet den med en Adapt. Nå som hun er så stor (to år) blir den nok ikke brukt så veldig mye, men grei å ha når vi skal på hytta eller andre turer som kan være litt for langt til å gå selv.

Bæremeis har vi ikke prøvd, mannen ønsket det men han har snudd litt, ser vel at selen fungerer til vårt bruk. Meis virker litt for svært og tungt for min smak.

Egentlig sjal, men fingrene mine har problemer med knytingen, så ble mest sele på meg. Var veldig fornøyd med Manduca :)

Foretrekker vevd sjal/ringslynge [emoji4]har flere, i ulike lengder og stoffsammensetninger (blends), og bruker de til ulike behov. Har en Tula sele også, men den brukes mest av mannen, som ikke gidder å knytte sjal. Har ikke meis.

Vi bærer ikke så mye nå lenger, han er 2 år, men bærer litt i ergobaby performance, kjempegod sele! Har bæremeis og, men når man er vant til sele føles det tungt, klønete også syns jeg han ble hengende veldig etter skrittet i den...

Back
Topp