Foretrekker du å gå til lege eller jordmor på svangerskapskontroll?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Går til jordmor. Hun har mye bedre tid enn legen og jeg føler jeg har bedre kjemi med henne. Men hadde jeg hatt den gamle fastlegen min (flyttet før sommeren) hadde jeg nok gått til legen.

Jordmor på kontroller. Men til legen for små ting. Funnet ut at legen min er veldig flink. Han gjør så godt han kan og tar seg god tid. Hos jordmor er det mye mer tid og hun vet jo nesten svaret på alt ;)

Går helst til jordmor :) Hun har alltid godt tid, svarer på alle spørsmål og spør om ting som eg ikke hadde tenkt på! Har vært en del hos lege også, men da grunnet sykemelding..

Begge :-) Hos jordmor snakker vi om hvordan det går, amming, fødselen osv, hos legen får jeg sjekket skikkelig at alt er som det skal :-) liker kombinasjonen :-)

Går til begge, men liker best å dra til jordmor :) Siden jeg et førstegangs har jeg en del spørsmål som jeg synes er lettere å spørre jordmor om :)

Jordmor egentlig :) føler hun gir meg mest i forhold til svangerskapet. Men legen min er veldig kul og snill.

Syns det er skikkelig kjedelig på kontroller jeg!! Virker som alle koser seg så hehe :P Jeg syns det er tiltak å dra dit! Hva snakker dere om liksom? Jeg har ingen behov for å snakke med verken lege eller jordmor om noe om svangerskapet så hører bare på hjertelyd, måler symfyse og veier meg åsså drar jeg:P

Går til begge. Eller har gått. Føler ikke jordmor var så veldig givende. Vi kom vel ikke helt på nett... :-P Legen min er kjempe grei og jordnær. Neste gang går eg nok kun til henne. Og resten av dette svangerskapet går eg kun til henne. Hun er veldig "hands on" og eg føler hun bryr seg :-)

Jordmor, men hadde jeg fortsatt hatt legen jeg hadde forrige gang så hadde jeg nok bare gått til henne

Back
Topp