Jordmor hun har alltid så god tid og er så lett å snakke med. Legen har naturligvis mye mindre tid og det blir litt sånn inn, sjekke alt er bra, ok, Ha det bra.
Så synes helt klart jordmor er mye koseligere
Begge! Har ofte en del medisinske plager i forb. med graviditeten som gjør at det er fint å gå til legen å få sjekket prøver/få resepter, men sånn generelt svangerskapsmessig stoler jeg mest på jordmor, og tar derfor praten med henne
Går til begge, men er mest fornøyd med fastlegen min, for han er både utrolig dyktig og hyggelig. Jordmora jeg går til er dessverre ikke så veldig flink/kompetent, men går til henne likevel.
Har ikke noe veldig godt forhold til noen av dem, men foretrekker jordmor. Hun har litt bedre tid, kanskje litt for god tid. Hun gjentar de samme tingene hver eneste gang jeg er der. :/
Gikk til begge deler forrige gang, ble krasj med jordmor, så denne gangen har jeg bare gått til legen. Med diabetes er det kontroller hele tiden så greit det er med noen man har kjemi med
Jeg går til jordmor når det er kontroll. Legen sa fra seg alt ansvaret da jeg sa jeg var gravid. Da ba han meg ringe helsestasjonen og sa at alt skulle skje der når det gjaldt kontroll. Da jeg fortalte det til jordmor ble hun nesten litt sur.
Men føler noen ganger at jordmor er litt rar, så egentlig kunne jeg ønske at jeg hadde en annen jordmor. Hun blander meg ofte med en annen en, noe som kan være litt kjedelig noen ganger da hun glemmer å fortelle meg hva vi skal snakke om da jeg skal på kontroll neste gang.
Foretrekker jordmor, men av praktiske årsaker går jeg kun til lege denne gangen. Sist måtte jeg alltid følge opp jordmorbesøkene med legebesøk da det var utslag på urinprøvene hele tiden. Det orker jeg ikke nå