Det er jo fordeler for og i mot begge deler. Vi driver og ser på ny bolig og heller mot å flytte utenfor Oslo for å få hage og litt bedre plass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Landet, ingen tvil. Synd jeg har urban samboer. Jeg er selv vokst opp i en enebolig som lå omtrent inne i skogen. Verdens beste lekeplass da jeg var barn. Vi hadde naboer og slikt, men ikke som et boligfelt. Ønsker noe av det samme for mine barn. Nå bor vi øverst i ei høyblokk. Savner gresset under føttene og egen inngangsdør.
Det blir nok bra. Lykke til med leting.Litt samme her, men nå har vi funnet en mellomløsning så vi ser etter bolig utenfor Oslo.
Vi er begge vokst opp på ei øy og her har vi også bosatt oss. Har kjøpt oss småbruk hvor vi flytter inn i i slutten av måneden! Det følger med to høner, haha! Gleder meg!! :-D
Åå dere skulle bodd her. Jeg er vokst opp med lokal lynghonning da min bestefar og hans bror drev med bier. De slutta av for noen få år siden og ingen ville ta over (82år)Høres idyllisk ut! Småbruksdrømmen<3 Vi ønsker oss også høner etter hvert. Mannen har lyst på bikuber! Er jo viktig å gjøre en ekstra innsats for bier og humler for tiden.
Vi er begge vokst opp på ei øy og her har vi også bosatt oss. Har kjøpt oss småbruk hvor vi flytter inn i i slutten av måneden! Det følger med to høner, haha! Gleder meg!! :-D