Forenklet forelegg

89modellen

Betatt av forumet
Politi attest jobb i barnehage.
Er alt håp ute? Ble dopet ned på fest og slo en jeg var sammen med så politiet så det. Havnet i glattcelle.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Med nye regler fra 01.09.2013, registreres vold, (ikke bare mot barn, men også mot voksne) overgrep og narkotikasaker på en utvidet politiattest.

Hvor lenge er det siden da?

Over tre år. Uansett har jeg funnet ut det ikke gjelder ved forenklet forelegg. Og jeg fikk sannsynlig noe i drinken min (ikke at det har noe å si).

Vil jo forsåvidt ikke kalt det vold på den måten, men det går vel an å ta en tlf til politihuset og spørre? :)

De sjekker kun om du har noe som innebærer voldelighet/seksuelle overgrep mot barn.

Over tre år. Uansett har jeg funnet ut det ikke gjelder ved forenklet forelegg. Og jeg fikk sannsynlig noe i drinken min (ikke at det har noe å si).

Høres logisk ut ang forenklet forelegg. Så da vil jeg jo tro at det burde ordne seg? Men ville kanskje ringt for sikkerhetsskyld :)

Fikk du forelegg for fyll eller vold? Fyll blir ikke registrert på politiattesten, men vold blir.

om håpet er ute, kommer Ann på hva den aktuelle arbeidsgiveren vektlegger på attesten. Noen krever plettfri utvidet attest, mens andre ikke har så strenge krav. Ring politiet og spør.

Fikk du forelegg for fyll eller vold? Fyll blir ikke registrert på politiattesten, men vold blir.

om håpet er ute, kommer Ann på hva den aktuelle arbeidsgiveren vektlegger på attesten. Noen krever plettfri utvidet attest, mens andre ikke har så strenge krav. Ring politiet og spør.
Begge deler. Du leste vel hva jeg skrev? Barnehager krever ikke utvidet attest.

I hovedinnlegget ditt står det ikke noe hva du fikk forelegg for. Bare at du ble dopet ned, slo en du var sammen med og havnet på glattcelle. Altså ingenting om forelegg for fyll eller vold.

jeg svarte hva som gjelder på generell basis, og noen barnehager krever utvidet politiattest. Bla der mine barn går. Så om den barnehagen du trenger politiattest for ikke skal ha utvidet, får bli deres sak.

Som andre før meg har svart varierer det hva den enkelte bhg er interessert i. Hos oss kreves utvidet. Håper det ordner seg.

Det er forøvrig litt unødvendig å svare spydig når folk faktisk prøver å hjelpe

Var ute på byen da. Dette gjelder utdannelse til førskolelærer. Ikke selve jobben i barnehage. Og det forsvinner jo uansett etter to år.

Som andre før meg har svart varierer det hva den enkelte bhg er interessert i. Hos oss kreves utvidet. Håper det ordner seg.

Det er forøvrig litt unødvendig å svare spydig når folk faktisk prøver å hjelpe
Ifølge det jeg har lest på nettet nå i ettertid har de ikke lov til det???

Back
Topp