Forelsket pappa....

lenemor

Forumet er livet
I går snek G seg inn på rommet til Johanna før han skulle legge seg, bare for å se hvordan hun lå. På vei ut igjen sier han "lurer på når man slutter å bli mer og mer glad i dem for hver dag jeg... det må jo bli fullt en gang. Kanskje når hun er tretten eller noe??"

Jeg prøvde å si at kanskje han alltid vil elske henne mer og mer, men han mente at nå var han så glad i henne at det gikk nesten ikke an å bli mer, men det hadde han tenkt hver dag i det siste, men så ble han mer glad i henne igjen og igjen...

ORIGINAL: trinee86

Nammen, så søtt da!! [:D] Må jo være utrolig hyggelig for en mor å høre ooog [:D]

ja gjett da!! BLir jo så stolt vet du - og enda mer glad i han også!

Nå fikk jeg gåsehud jeg.
Så utrolig flott [:D]

Hun skal være glad hun har en pappa som elsker henne så mye [:)]

ORIGINAL: * Gullungen *

Nå fikk jeg gåsehud jeg.
Så utrolig flott [:D]

Hun skal være glad hun har en pappa som elsker henne så mye [:)]

Så utrolig søtt!!![:D]
Kan bare bekrefte det du sier lenemor, at man blir bare mer og mer glad i barna sine...og det sier liksom aldri stopp.
Hver dag investerer man litt i de søte små (akkurat som innskudd på en bank-konto), og kjærligheten bare vokser og vokser
(akkurat som innskuddet i en bank). Men man kan faktisk trenge litt oppspart "kjærlighet" også, særlig når de små eller store
er umulig, gir oss store utfordringer...osv...[:D][:D][:D] Vi sier ofte til eldstedatteren vår, at uansett hva galt hun finner på, så er vi like
glad i henne, men at vi ikke alltid liker det hun gjør.[;)] Huff, om ikke så alt for lenge så har vi vår første ten-åring i huset...[8|]
Neida, ingenting er bedre enn den ubetingede kjærligheten til våre barn![:)]

Åh så flott sagt[:)] For min egen del har jeg faktisk bare blitt mer glad i barna mine - og det er mer enn nok til alle sammen[:D]

Back
Topp