forelska, men ikke i meg!

ThereseAa

Forumet er livet
hehe, har fått en alvorlig konkurrent. Typen er fullstendig betatt av sønnen vår [:D]
Vi kan sitte å se på tv på kvelden, og så plutselig bare må han inn å se på når Kristian sover.
Kom sier han, også sniker vi oss inn og hører på den jevne, rolige pusten til barnet vårt.
Så blir vi rørt begge to [:)]

Er så uendelig glad i den lille familien min!

Åh, så herlig..... Det er noen fantastiske nydelige mirakler vi har!!

Åh, så herlig!!!
Unner deg virkelig å vere så lykkelig Therese! Du er en fantastisk person med en fantastisk sønn, ikke rart sambo din er så glad i dere!![:)]

ORIGINAL: Mammacili

Så herlig!!Er det ikke utrolig hvordan de små babyene har trollbundet oss

sign

ORIGINAL: Trine82

så søtt da [:D] det er noe spesielt og plutselig ha blitt en liten familie ja

Så koslig! En herlig følelse [:)] 

ORIGINAL: Trine82

så søtt da [:D] det er noe spesielt og plutselig ha blitt en liten familie ja

Ja det er litt av noen mirakler vi har dere!
Jeg har forandra meg kjempemasse etter jeg fikk barn!
Sitter igjen med god følelse!
Unner deg all lykke Therese!!! Så koselig mann du har da! hehe

ORIGINAL: tinejento

Åh, så herlig!!!
Unner deg virkelig å vere så lykkelig Therese! Du er en fantastisk person med en fantastisk sønn, ikke rart sambo din er så glad i dere!![:)]

det var virkelig koslig sagt Tine! [:D] Du er god du! Jeg vet at du også er veldig lykkelig med Lucas og Ove og det unner jeg dere virkelig.

Åh, så herlig!!!

Der sa du det Tine [:D]- akkurat det jeg ville si om jeg var like flink med ord som deg[8|]

Så herlig, nydelig familie du har Therese! [:)]

Vi må også alltid innom og kikke på gullet vårt før vi legger oss. Rart å kjenne på hvor ekstra nær vi er hverandre når vi står og ser på det nydelige mirakelet VI har laget!

ORIGINAL: ThereseAa

Åh, så herlig!!!

det var virkelig koslig sagt Tine! [:D] Du er god du! Jeg vet at du også er veldig lykkelig med Lucas og Ove og det unner jeg dere virkelig.

Tusen takk Therese[:)]
Ja, har det helt fantastisk sammen med dem!! Gleder meg til alle årene fremover sammen med familien min

Han er like herlig som kjæresten min jo!! Jeg unner deg kjæresten din, for han virker like herlig og god som deg Therese. 

Min kan også plutselig gå inn til Kristoffer og hente meg, slik at vi kan stå der sammen for å studere ham. Smelter helt jeg, for han har så gla i oss

ORIGINAL: majea

sign

Sign

Ja, de er helt herlige disse ungene. Og mennene våre[;)]

Så koselig da, Therese! Vegard pleier også å bare se på Sondre mens han sover [:D]
Det er ubeskrivelig herlig med egen familie!
Gråter nesten når jeg tenker på hvor heldig vi er som har funnet hverandre, og ikke minst fått en sååå perfekt liten gutt!

Back
Topp