Foreliggende morkake

Litenspire

Lykkeliten
Hei.. Fler med forliggende morkake? Og har hatt blødninger ? Fått streng beskjed fra lege å ligge i ro ro ro ro... Er livredd dette er farlig for lille jenta mi i magen :/ Håper flere med erfaring svarer!:)

Hadde det på UL i veke 11, så spent på om den forsatt ligg midt foran på OUL. Hadde litt blødninger tidlig, men roa seg no. Etter det eg har forstått er det god sjanse for at den trekker seg oppover etterkvart som livmora veks. Kva sa dei til deg om det? Har ein kjempe flink fastlege som sa at ho aldri hadde vore borti at den ikkje flytta seg, så eg håpar på det enn så lenge. Dersom den ikkje flytta seg, kjem eg til å stresse litt, for eg har ganske lang vei til nermaste sjukehus. Er det førstemann hos deg? Dette var kanskje ikkje så god hjelp, men godt å vite at vi er fleire. Håpar ro hjelper og du blir godt fulgt opp av sjukehuset.

Takk for svar !:) roer alltid å høre andre er i samme båt.. Ja, skal tilbake om 2 uker for å sjekke om den har flyttet seg mer opp! Dette er andremann!:) Forrige svangerskap gikk som en drøm.. Nå føles det ut som jeg får ALT ... He he... Er formen fin fin ellers da??

Enig med deg, slo meg ikkje at morkaka kunne ligge foran med dei to andre, så vart ganske overraska. Vart litt stressa når eg fekk vite det, men no ser eg det litt meir an. Hadde vore kjekt å fulgt deg vidare..

Tja, kvalme og spy her enno, så formen håpar eg blir bedre. Hos deg då? Håpar du får dagane til å gå.

Hvilken uke er du i? Jeg er i uke 17 imorgen !:) Kvalmen er over.. Og jeg har bare litt hodepine , Halsbrann og litt vondt i bekkenet!! Min største bekymring med denne Morkaka, er om jenta i magen vil ha det bra :/ Eneste jeg tenker på!:)

Er i veke 17 i morgon eg også. Trur babyen i magen har det bra, så det må du ikkje tenkje på. Forstod at blødningsfare er det verste, men at babyen har det bra så lenge morkaka fungerer. Er uansett lite anna å gjere, enn å ha det bra-då har babyen det best!

Back
Topp