Babyfeberr
Første møte med forumet
Hadde det med begge mine, merket lite til det med unntak av at jeg kjente litt mindre bevegelser enn om morkaka ikke lå foran. Ingen blødninger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var er fryktelig nederlag synes jeg. Følte meg fryktelig snytt for siste mnd med graviditet siden dette var siste unge. KS var jo vondt og slitsomt spe siden jeg hadde to gutter på 2 og 4,5 og de hadde akkurat begynt ferien sin. Men jeg hadde ingen problem med selve snittet og det gikk ganske fint i ettertid verst var de to første ukene. Legen min var imponert over hvor fint det var etter 14 dager. Men jeg var nok litt ekstra redusert pga mye blødninger siste ukene, akkurat flyttet inn i nytt hus med alt det medfører. Svangerskapsdiabetes og bekkenlåsning.Så skummelt! Godt det gikk fint! Gikk det greit å ta ks, synes du?
Det forstår jeg veldig godt. Jeg har virkelig ikke lyst på ks selv. Det er jo en stor operasjon.Var er fryktelig nederlag synes jeg. Følte meg fryktelig snytt for siste mnd med graviditet siden dette var siste unge. KS var jo vondt og slitsomt spe siden jeg hadde to gutter på 2 og 4,5 og de hadde akkurat begynt ferien sin. Men jeg hadde ingen problem med selve snittet og det gikk ganske fint i ettertid verst var de to første ukene. Legen min var imponert over hvor fint det var etter 14 dager. Men jeg var nok litt ekstra redusert pga mye blødninger siste ukene, akkurat flyttet inn i nytt hus med alt det medfører. Svangerskapsdiabetes og bekkenlåsning.
Men alt i alt har det gått veldig fint! Fint ar og ingen infeksjoner!
Ja virkelig. Helt idiotisk vi ikke blir sykemeldt men faktisk må bruke av permisjonen vår på å komme seg påDet forstår jeg veldig godt. Jeg har virkelig ikke lyst på ks selv. Det er jo en stor operasjon