Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har allerede søkt og fått stipend, men problemet er at jeg bare har fått 3000 kr og får bare det i måneden.. og det mener jeg er feil, for jeg mener at jeg ivertfall skal ha 6500! Jeg kan jo ikke få MINDRE enn det jeg allerede hadde. ut i fra satsene, så har jeg jo vel rett på 9000 egentlig? og om jeg bare får 3000 i mnd så lønner det seg jo ikke for meg, da må jeg heller søke tilbake til vanlig stipend og lån, og heller betale tilbake.. :p
Ville bare høre hva andre har fått tildelt og hvor mye samboeren/ektefellen tjente.. :-)
Sille skrev:Ja, jeg har allerede søkt og fått stipend, men problemet er at jeg bare har fått 3000 kr og får bare det i måneden.. og det mener jeg er feil, for jeg mener at jeg ivertfall skal ha 6500! Jeg kan jo ikke få MINDRE enn det jeg allerede hadde. ut i fra satsene, så har jeg jo vel rett på 9000 egentlig? og om jeg bare får 3000 i mnd så lønner det seg jo ikke for meg, da må jeg heller søke tilbake til vanlig stipend og lån, og heller betale tilbake.. :p
Ville bare høre hva andre har fått tildelt og hvor mye samboeren/ektefellen tjente.. :-)
Du får det du har fått tildelt i stipend tidligere. Så det er det samme beløpet. Dette får du helt til barnefaren tar ut pemisjon av nav.Bandages skrev: