Foreldrepengersøknad sendt inn for 2 uker siden

Samme hendte meg da jeg skulle i permisjon med storesøster. Arbeidsgiver hadde ikke giddet å sende inn inntektsopplysningene fordi jeg hadde vært sykemeldt. Denne gangen har jeg vært rimelig masete på arbeidsgiveren og lagt alt til rette for at han skal kunne sende inn papirene raskt. Men han er jo som en tre-åring, må ha ting inn med teskje opptil flere ganger!
Var noe tull her og sist med det, så jeg fikk inntektsopl. med sign. fra økonomikontoret og la ved søknaden. Hun på nav-telefonen sa det var helt greit å gjøre det sånn :) Bare et tips dersom noen ikke har søkt eller arb.giver sender inn, så kan man sende inn selv :)

Ringte for å høre jeg. Da mente han på tlf at de som får lønn fra arbeidsgiver, de nedprioterere å sende noe vedtak til. Så derfor har jeg ikke hørt noe fra de. Men alt lå klart:) Jobben hadde sendt inn all opplysninger. Selvebekreftelse fra jobben fikk jeg etter 1-2 uker etter at jeg hadde sendt inn søknaden.

Ringte for å høre jeg. Da mente han på tlf at de som får lønn fra arbeidsgiver, de nedprioterere å sende noe vedtak til. Så derfor har jeg ikke hørt noe fra de. Men alt lå klart:) Jobben hadde sendt inn all opplysninger. Selvebekreftelse fra jobben fikk jeg etter 1-2 uker etter at jeg hadde sendt inn søknaden.
Tror eg får ta en telefon eg gå. Greit å få vite å slippe å lure :)

Back
Topp