Sendte inn søknaden for to uker siden men har fortsatt ikke hørt noe. Er det vanlig ? Skulle ønske eg hadde fått bekreftelse på et vis iallfall..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sendte inn søknaden for to uker siden men har fortsatt ikke hørt noe. Er det vanlig ? Skulle ønske eg hadde fått bekreftelse på et vis iallfall..
Får man Alltid bekreftelse ? Eller kan man "risikere" å plutselig få pengene på kontoen?
Fikk du bekreftelse i posten? hvilke kommune hører du til? Jeg bor i Bergen og fortsatt ikke hørt noe..Sendte søknad for ca en uke siden, fikk bekreftelse i går
Samme hendte meg da jeg skulle i permisjon med storesøster. Arbeidsgiver hadde ikke giddet å sende inn inntektsopplysningene fordi jeg hadde vært sykemeldt. Denne gangen har jeg vært rimelig masete på arbeidsgiveren og lagt alt til rette for at han skal kunne sende inn papirene raskt. Men han er jo som en tre-åring, må ha ting inn med teskje opptil flere ganger!Har også sendt inn søknad for to mnd siden, var på nav i dag for å sjekke opp, og får til svar at arbeidsgiver ikke har sendt inn inntektopplysninger enda..uten de opplysningene blir ikke søknaden gjort noe med.. da var det avgårde til kommunen for å få fortgang i saken. Fikk med meg opplysningsskjema i hånda og leverte det til nav. Satser på brev i posten om ikke lenge
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fikk du bekreftelse i posten? hvilke kommune hører du til? Jeg bor i Bergen og fortsatt ikke hørt noe..