foreldrepenger

123abc

Forelsket i forumet
har dere fått denne måneden?? Jeg begynner å lure på hvor de blir av..... har alltid fått de 19,20,21... Hater å måtte utsette regninger[:'(]

må ha penger før vi reiser.....

fått beskjed fra nav om at i oslo utbetaler siste onsdag i måneden, men har ikke sett noe til pengene enda... [:@]

ORIGINAL: Marianne1

fått beskjed fra nav om at i oslo utbetaler siste onsdag i måneden, men har ikke sett noe til pengene enda... [:@]

det jeg har fått beskjed om og........[:@]

ORIGINAL: liseann

ORIGINAL: Marianne1

det jeg har fått beskjed om og........[:@]

dritt nav!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ikke fått noe her heller.. brukt og fått de den 23.. var og etterlyste de i dag, stod på dataen dems at de var blitt overført i går så er vel forhåpentligvis rett rundt hjørnet[:@]

ringte nav i Oslo. Dama jeg pratet med svarte surt "vi betalte ut i dag. SOM VANLIG skal du få pengene innen den 30". Da jeg sa at jeg hadde fått et annet svar en annen gang jeg ringte, så sa hun "nei. som jeg nettop sa, du får de innen den 30". Hun var utrolig ekkel i stemmen, sur og nedlatende... Jaja.. Service er visst heller ikke deres greie.

fikk de rundt den 19 jeg.

jeg har alltid fått pengene den 20 men ikke denne mnd, så jeg ringte ned til nav på mandag 23 mars så da sende de over pengene så jeg fikk de dagene etter. er jo bare å ringe å høre hvor de blir av. For nav er utrolig surrete.!

nå har jeg fått[:)]

fikk de i går eller på tirsdag

Fikk ifårgårs. Håper pengene tikker inn snart [:)]

Ja det håper jeg også!! har ikke sett noe til de ennå!

Faaaa`n    je å.... alltid fått den 20.... og fortsatt ikkeno på konto.... Jævla møkka nav!!!!

Back
Topp