Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off. Det var lenge. Synes det er utrolig dårlig system. Man skal liksom nyte denne tiden, synes det er uholdbart med så lang behandlingstid.Jeg har fått bekreftelse på mottatt søknad, men med beskjed jeg sannsynligvis ikke ville få svar før 18. november... Så det blir noen måneder hvor vi må leve på sparekonto + lønna til samboer.enda sendte jeg søknad da jeg fikk bekreftelse fra jordmor, så synes det er tungt å skulle "straffes" for krøll fra arbeidsgiver og lang behandligstid hos NAV.
Off. Det var lenge. Synes det er utrolig dårlig system. Man skal liksom nyte denne tiden, synes det er uholdbart med så lang behandlingstid.
Det går helt fint her og uten svangerskapspengene. Men er jo greit å vite når de kommerJa, det var ikke en fin beskjed å få. Selv om ingen hadde gjort noen feil er behandlingstiden her så lang at jeg fortsatt ikke ville fått noe utbetalt før lenge etter babyen hadde kommet. For vår del går det greit, men jeg tenker mye på de som ikke er like heldige. Jeg kjenner folk som ville slite om lønna kom en uke forsinket, hva ville skjedd om den var to måneder forsinket? Jeg lurer virkelig på hvorden de løser de situasjonene...