Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kan sendes inn 6-8uker før permisjonEr det på tide allerede? :O
Sent from my iPad using BV Forum
Men... Jeg er sykmeldt, hvordan blir det da?kan sendes inn 6-8uker før permisjonmen må ha bekreftelse på at du er over 26uker
![]()
Der er jeg heldig, nav kontoret "mitt" er det ALDRI noen påOk, Jeg skal til legen på mandag så får nok bekreftelse på termindato av han da. Også kjører jeg faktisk forbi NAV på vei til jobb så kanskje jeg bare svipper innom med dem da...
Men er vel eeevig med venting der tipper jeg. Spørs om sjefen blir så glad hehe.
Men... Jeg er sykmeldt, hvordan blir det da?
Var på min 4 svangerskapskontroll hos legen i går. Fikk da et ark med bekreftelse på at jeg er gravid, dette er man nødt for å ha med segDer er jeg heldig, nav kontoret "mitt" er det ALDRI noen pågodt tegn
sykepenger blir godkjent som lønn. men papirene skal sendes 6-8uker før du er i uke 34 som er da man går ut i vanlig permisjon, for å være sikker på at du får foreldrepengene i tideMen... Jeg er sykmeldt, hvordan blir det da?
sykepenger blir godkjent som lønn. men papirene skal sendes 6-8uker før du er i uke 34 som er da man går ut i vanlig permisjon, for å være sikker på at du får foreldrepengene i tide![]()
Eg hadde åg levert de direkte på navOk, Jeg skal til legen på mandag så får nok bekreftelse på termindato av han da. Også kjører jeg faktisk forbi NAV på vei til jobb så kanskje jeg bare svipper innom med dem da...
Men er vel eeevig med venting der tipper jeg. Spørs om sjefen blir så glad hehe.
mente selvfølgelig uke 37Hæ? 6-8 uker før en er i uke 34? Er jo i uke 37 det er vanlig å gå ut i permisjon. Du skrev vel feil?![]()
wow, ingen kø..? Hvor bor du?!Eg hadde åg levert de direkte på navVar innom der i går i halv 2 tiden og ingen kø
fikk papirene stempla og hu sjekka at alt så greit ud
![]()
Eg hadde åg levert de direkte på navVar innom der i går i halv 2 tiden og ingen kø
fikk papirene stempla og hu sjekka at alt så greit ud
![]()
wow, ingen kø..? Hvor bor du?!Her er det alltid kø i lange evigheter.. Hvertfall de få gangene jeg må dit
![]()