Foreldrepenger

Man har vel krav på en tilbakemelding hvis de ikke kan gi endelig svar til fristen.. Men det hjelper jo ikke dèt egentlig - det er jo svaret på søknaden man vil ha! Og pengene utbetalt, ikke minst..

Man har vel krav på en tilbakemelding hvis de ikke kan gi endelig svar til fristen.. Men det hjelper jo ikke dèt egentlig - det er jo svaret på søknaden man vil ha! Og pengene utbetalt, ikke minst..

NAV har mange krav, men de oppfølger det jo ikke og de får ingen konsekvenser. Er det som er feil med hele etaten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sendte søknaden for to uker siden, men har fortsatt ikke fått svar. Tenkte jeg skulle ringe NAV i morgen og høre hvordan det gikk.

Jeg sendte inn i januar, og ringte for noen uker siden. De hadde alt de trengte men jeg måtte regne med å ikke få noe svar før i midten av april for det var visst 12 uker behandlingstid i Oslo :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sendte søknaden for 15 dager siden (i siste liten ja) og fikk sms i dag om at den var ferdig behandlet og innvilget, vil få vedtak i posten i løpet av uka :) så her gikk det kjapt! :D

Ja en ukes tid etter jeg søkte :) så d er lenge siden :) leverte inn rett etter uke 26

Da har jeg også fått svar, endelig.

Fortsatt ikke fått svar jeg...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp